سرنشینان پراید جان باختند

دو کشته ، دومجروح

۱۳۹۵/۱۱/۱۰ - ۱۵:۳۹:۵۴
کد خبر: ۵۱۲۸۵۷
دو کشته ، دومجروح
معاون اجتماعی پلیس استان اصفهان گفت: دراثر برخورد یک دستگاه کامیون کشنده ولوو با دو دستگاه سواری پژو 405 و یک دستگاه سواری پراید،دو سرنشین سواری پراید در دم فوت و دو سرنشین دیگر این خودرو به شدت مجروح شدند.

به گزارش برنا از اصفهان،سرهنگ جهانگیر کریمی ادامه داد: ماموران پلیس راه "شاهین شهر –کاشان" از برخورد یک دستگاه کامیون کشنده ولوو با دو دستگاه سواری پژو 405 و یک دستگاه سواری پراید در اتوبان خمینی شهر به سمت اصفهان قبل از فلکه دانشگاه باخبر و بلافاصله به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این حادثه رانندگی کامیون کشنده ولوو واژگون و به شدت با یک دستگاه سواری پراید و دو دستگاه پژو 405 برخورد کرده بود.

این مقام انتظامی بیان داشت : متاسفانه در اثر این حادثه رانندگی دو سرنشین سواری پراید در دم فوت و دو سرنشین دیگر این خودرو به شدت مجروح شدند.

سرهنگ کریمی افزود: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه ناگوار رانندگی را تخطی از سرعت مطمئنه کامیون کشنده و لغزندگی جاده اعلام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه رانندگی دو نفر از اعضای یک خانواده فوت و دو نفر دیگر مجروح شدند از رانندگان خواست: با سرعت مطمئنه و مجاز رانندگی کنند تا شاهد وقوع اینگونه حوادث تلخ جاده ای نباشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز