دستگیری ۲ موبایل قاپ در جنوب تهران

۱۳۹۸/۰۲/۲۳ - ۱۴:۳۳:۵۰
کد خبر: ۸۴۵۶۶۶
دستگیری ۲ موبایل قاپ در جنوب تهران
رئیس کلانتری 160 خزانه از دستگیری 2 موبایل قاپ با 40 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سرهنگ "چنگیز ایدون" در تشریح این خبر، بیان داشت: از مدتی پیش سرقت های سریالی گوشی به شیوه و شگرد خاصی با یک دستگاه موتورسیکلت تیزرو در محدوده کلانتری 160 شدت گرفت و با توجه به حساسیت موضوع، ماموران وارد عمل شده و گشت زنی های هدفمند به صورت شبانه روزی فعال شد.

وی عنوان کرد: این گشت زنی ها ادامه داشت تا اینکه در روز هفدهم ماه جاری ماموران هنگام گشت زنی به یک دستگاه موتورسیکلت تیز رو با 2 سرنشین که پلاک موتورسیکلت را خم و مخدوش کرده بود، برخورد کردند.

رئیس کلانتری 160 خزانه با اشاره به اینکه ماموران این موتورسیکلت را تحت مراقبت قرار داده و مشخص شد آنها قصد قاپیدن گوشی خانم جوانی را دارند، ادامه داد: با اقدام به موقع ماموران موتورسواران از رسیدن به نیت خود باز ماندند و به محض مشاهده ماموران کلانتری از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه برای دستگیری سارقان طرح مهار و دستگیری سارقان اجرایی شد، گفت: حین تعقیب و گریز ، موتورسیکلت متهمان واژگون و سارقان برای رهایی از اعمال قانون، قصد متواری شدن با پای پیاده را داشتند که قبل از هرگونه اقدامی توسط پلیس زمینگیر شدند.

وی بیان داشت: متهمان که حدوداً 23 و 27 ساله و سابقه دار هستند در بازجویی های انجام شده  به 40 فقره سرقت با همدستی یکدیگر اعتراف کردند.

سرهنگ ایدون با اشاره به اینکه در تحقیقات پلیسی ، 9 تن از مال باختگان سارقان را مورد شناسایی قرار دادند، افزود: متهمان با تشکیل پرونده برای اخذ دستور قضائی به دادسرا معرفی شدند.*

نظر شما