ممنوع الخروج شدن کارگران خارجی گچساران

۱۳۹۸/۱۲/۰۷ - ۱۴:۲۰:۱۳
کد خبر: ۹۷۰۰۲۱
ممنوع الخروج شدن کارگران خارجی گچساران
دادستان شهرستان گچساران گفت: برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس کارگران خارجی شاغل در این شهرستان ممنوع الخروج شدند.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ امیرحمزه بازیار در تشریح این خبر در خصوص عملکرد و اقدامات انجام شده در مورد بیماری کرونا اظهار کرد: از ابتدا سیستم قضایی در این خصوص ورود کرد و از همان ابتدا با توجه به اهمیت موضوع و سلامتی مردم ، اقدامات خاصی صورت پذیرفته ، که یکی از اقدامات برجسته نگرانی های مردم شهرستان گچساران از وجود کارگران خارجی و چینی بود که در سد چمشیر این شهرستان مشغول به کار هستند و گاها جهت خرید وارد بازار مرکزی می شوند.

این مقام ارشد قضایی در شهرستان گچساران افزود: با اطمینان خاطر اعلام می‌نمایم در این خصوص جای نگرانی نیست چرا که  از همان ابتدای شیوع بیماری ، شخصا ورود پیدا کرده و به دلیل اهمیت موضوع ; کارگران خارجی را تا اطلاع بعدی ممنوع الخروج نمودم.

قاضی بازیار ادامه داد : در راستای پیشگیری از این ویروس با همکاری پرسنل فرماندهی انتظامی شهرستان ، اقدام به پلمپ قهوه خانه های غیر مجاز نمودیم.

این مسئول ارشد قضایی شهرستان خاطرنشان کرد : تقدیر و تشکر ویژه دارم از همشهریان و صاحبان اصناف که نهایت همکاری را در این راستا ( پیشگیری از بیماری کرونا ) داشته و دارند و توصیه میکنم که صاحبان مشاغلی چون کافی شاپ ها ، قلیان سرا ها ، به جهت حفظ سلامتی مردم و همچنین سلامتی خود افراد ، با پلیس و دستگاه قضایی نهایت همکاری را داشته باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز