اخبار پلیسی استان یزد؛

توقیف ۳۹ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در تعطیلات نوروزی در بافق/ کشف ۱۷ بطری الکل متانول در اشکذر

۱۳۹۹/۰۱/۱۹ - ۱۵:۱۲:۵۱
کد خبر: ۹۸۵۴۵۴
توقیف ۳۹ دستگاه وسیله نقلیه متخلف در تعطیلات نوروزی در بافق/ کشف ۱۷ بطری الکل متانول در اشکذر
توقیف ۳۹ وسیله نقلیه متخلف در تعطیلات نوروزی در بافق، ممانعت از ورود بیش از هزار و ۳۰۰ خودرو غیر بومی به خاتم و کشف ۱۹۵ بطری ۵۰۰ سی سی ماده ضد عفونی و ۱۷ بطری الکل متانول در اشکذر از اخبار پلیسی استان یزد است.

به گزارش گروه استان های خبرگزاری برنا؛ فرمانده نیروی انتظامی بافق گفت: مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی این شهرستان در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و اجرای طرح برخورد با وسایل نقلیه متخلف در تعطیلات نوروزی تعداد 25 دستگاه موتورسیکلت و 14 دستگاه خودرو را متوقف کردند.

وی اضافه کرد: وسایل نقلیه توقیفی به پارکینگ انتقال و راکبان آن ها که مرتکب تخلفاتی اعم از عدم ارائه گواهینامه و تخلفات همزمان حادثه ساز شده بودند ضمن اعمال قانون با اخذ تعهد، متعهد به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی شدند.

سرگرد شهرام طولابی نژاد در پایان تصریح کرد: رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی برای شهروندان الزامی است و از صدمات بدنی و خسارتی آنها می کاهد.

همچنین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خاتم نیز در گفت و گویی، اظهار داشت: در راستای جلوگیری از شیوع کروناویروس و قطع زنجیره آن، طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی در حال اجراست.

وی گفت: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی از ورود 1350 خودروی غیر بومی به داخل شهرستان خاتم جلوگیری شده است.

سرهنگ غلامرضا کشوری ادامه داد: طرح ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به خاتم تا ریشه‌کنی بیماری کرونا در شهرستان ادامه خواهد داشت و از هموطنان انتظار می‌رود تا پایان این طرح و بازگشت به شرایط عادی از سفر به این شهرستان خودداری کنند.

وی با درخواست از شهروندان برای همکاری با پویش‌های مردمی و پلیس، خاطرنشان کرد: خودروهایی که در شهر بدون هدف دوردور می‌کنند، ضمن اعمال قانون، خودرو توقیف و به پارکینگ دلالت داده میشود.

یکی دیگر از جدیدترین اخبار پلیسی استان یزد؛ کشف ۱۹۵ بطری ۵۰۰ سی سی ماده ضد عفونی و ۱۷ بطری الکل متانول در شهرستان اشکذر بود.

«سرهنگ علی رضا خدایی» در این خصوص اظهار داشت: ماموران فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان اشکذر در طی اقدام ضربتی و هوشمندانه موفق شدند یک باب مغازه لوازم آرایشی که به صورت غیرمجاز در حال فروش الکل بود را شناسایی و متوقف کنند.

وی افزود: در این عملیات ماموران پس از اخذ مجوز از مقام قضائی طی بازرسی به عمل آمده از مغازه مذکور 195 بطری 500 سی سی ماده ضد عفونی و 17 بطری الکل متانول که جهت شست و شو و ضد عفونی استفاده می شوند را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان اشکذر با اشاره به دستگیری فروشنده و تحویل وی به مراجع قضائی گفت: متاسفانه در این ایام که مردم احتیاج مبرمی به اقلام بهداشتی دارند عده ای سودجو و فرصت طلب برای کسب منفعت خود اقدام به احتکار و گرانفروشی این گونه اقلام می کنند که پلیس؛ مقتدرانه با این افراد برخورد می کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز