گذشت دختر از قصاص پدر

۱۳۹۹/۰۲/۱۴ - ۱۲:۴۳:۱۳
کد خبر: ۹۹۶۸۴۹
گذشت دختر از قصاص پدر
رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه گفت: مردی که باضرب گلوله منجر به قتل همسر خود شده بود، پس از رضایت دخترش از طناب دار رهایی یافت.

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری برنا؛ جبار تجری گفت: پنج سال قبل در پی ایجاد اختلاف شدید خانوادگی بین زن و شوهری در شهرستان کرمانشاه، مرد برای ترساندن همسر خود از اسلحه استفاده کرد و مقتول بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست داد.

وی ادامه داد: پس از ورود نیروی انتظامی و تشکیل پرونده قتل، قاتل به تشخیص دستگاه قضایی به قصاص محکوم شد اما به درخواست خانواده قاتل این پرونده به دست ستاد تعلیف قلوب رسید.

وی عنوان کرد: اعضای ستاد تعلیف قلوب و شعبه ۴۵ شورای حل اختلاف پس از مذاکرات مختلف با طرفین در نهایت توانستند بین این خانواده صلح ایجاد کنند و در نهایت با رضایت دختر خانواده، پدر را از چوبه دار نجات دهند.

رئیس شورای حل اختلاف استان کرمانشاه با تشکر از این خانواده، گفت: چنین رفتارهای پرگذشتی منجر به ایجاد محبت در جامعه می‌شود و زیبایی ماه میهمانی خود را دوچندان می کند.

تجری همچنین به خطر نگهداری از سلاح گرم در خانه اشاره کرد و گفت: نگهداری از سلاح گرم تحت هر شرایطی برای خانواده یک تهدید محسوب می شود و می تواند منجر به بروز حوادث جبران ناپذیر شود.

نظر شما