رفع تعلیق ۳۲۱ واحد صنفی تولیدی پتروشیمی

۱۳۹۹/۰۹/۱۸ - ۱۴:۴۷:۴۳
کد خبر: ۱۱۰۰۵۰۱
رفع تعلیق ۳۲۱ واحد صنفی تولیدی پتروشیمی
سرپرست مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت اظهار کرد: با پیشنهاد و پیگیری های مرکز اصناف و بازرگانان و معاونت بازرگانی داخلی وزارت صمت، موضوع تعلیق ۳۲۱ واحد صنفی تولیدی رفع شد.

کامبیز معتمد وزیری گفت: در راستای سیاست های حمایتی از بخش تولید کشور و تحقق منویات مقام معظم رهبری پیرامون جهش تولید، مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت با تمرکز بیشتر در بخش حوزه فعالیت واحدهای صنفی تولیدی درصدد رفع موانع و مشکلات داخلی است.

وی با اشاره به رفع تعلیق ۳۲۱ واحد صنفی تولیدی حوزه پتروشیمی کشور، تصریح کرد: واحدهای صنفی تولیدی مرتبط مکلفند ظرف مدت یک ماه نسبت به ثبت درخواست مجدد، ثبت دقیق آمار تولید و فروش در سامانه بهین یاب اقدام کنند.

دبیر هیات عالی نظارت بر سازمان های صنفی کشور همچنین گفت: کارگروه های استانی موظفند به قید اولویت نسبت به بررسی مجدد، ظرفیت سنجی و ارسال اطلاعات در مهلت تعیین شده از طریق سامانه بهین یاب اقدام کنند.

وی از حضور و نقش مهم مرکز اصناف و بازرگانان در کمیته مذکور در راستای صیانت از تولید در جامعه صنفی کشور یاد کرد و ابراز امیدواری کرد که با پیگیری مرکز اصناف، تامین سایر مواد اولیه از محل تولید داخل یا واردات محقق شود .

سرپرست مرکز اصناف و بازرگانان وزارت صمت خاطر نشان کرد: در این مسیر تعاملات معاونت های بازرگانی داخلی، امور صنایع و طرح و برنامه وزارت صمت بعنوان سه رأس اصلی در تصمیم سازی و تصمیم‌گیری در این خصوص بسیار مهم و اثرگذار بوده و امید است که در سایه هماهنگی‌های بعمل آمده و با تکیه بر توان بخش خصوصی بتوان در جهت تحقق جهش تولید در کشور گام برداشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز