تشریح برنامه های هفته روابط عمومی در استان ایلام

۱۳۹۹/۰۲/۲۷ - ۱۴:۴۵:۲۷
کد خبر: ۱۰۰۲۸۴۹
تشریح برنامه های هفته روابط عمومی در استان ایلام
مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام گفت: برنامه های هفته روابط عمومی امسال با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود

به گزارش برنا از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، آیت قیصربیگی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک هفته روابط عمومی افزود: این برنامه ها از  فردا شنبه ۲۷ اردیبهشت ماه همزمان با روز ملی ارتباطات و روابط عمومی با غبارروبی مزار شهدای گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهدا آغاز می شود.

وی  ادامه داد: نشست ویدیو کنفرانس استاندار ایلام با مدیران روابط عمومی دستگاه های اجرایی و فرمانداری ها، دیدار هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، تجلیل از روابط عمومی های فعال، نشست فضای مجازی با روابط عمومی ها و برگزاری دوره های آموزشی ویژه مدیران روابط عمومی از برنامه های هفته روابط عمومی در استان است که  با رعایت و در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی با توجه به شیوع بیماری کرونا برگزار می شود.

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام بیان کرد: در این هفته همچنین به پاس زحمات و فداکاری های جهادگران خط مقدم مبارزه با کرونا از مسوولان حوزه بهداشت و درمان استان تجلیل بعمل می آید. 

وی در خصوص برنامه نشست ویدیو کنفرانس استاندار ایلام با روابط عمومی های استان گفت: در این برنامه که فرمانداران و مدیران کل استان نیز حضور دارند ضمن ارائه گزارش و بیان نقطه نظرات بر اهمیت نقش و جایگاه روابط عمومی تاکید می شود. 

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در ادامه بر لزوم توجه دستگاه های اجرایی به روابط عمومی در دستگاه‌های متبوع خود تاکید کرد و گفت: امروز آنچه که مورد تاکید است نقش مهم روابط عمومی ها بعنوان خانه مردم و نماینده آنان در سازمان است که باید پررنگ تر شود.

وی ادامه داد: هر چقدر دستگاه های اجرایی نهاد روابط عمومی را در جهت ارتباط دو سویه بین اداره و مردم تقویت کنند موفق تر ظاهر خواهند شد چراکه مشارکت و همراهی مردم ضامن موفقیت سازمان خواهد بود.

وی افزود: بدون شک وجود یک روابط عمومی ضعیف در یک سازمان نشانه ضعف مدیریت در آن سازمان تلقی می شود و البته با توجه به تاکید مکرر استاندار در پاسخگو بودن مسئولان به خواسته ها و مطالبات مردمی و رسانه ها نظارت بر این مهم از طریق میزان فعال بودن روابط عمومی ها و توان پاسخگویی مدیران اعمال می شود.

قیصربیگی در ادامه ضمن قدردانی از خدمات روابط عمومی های استان گفت: ارتباط و تعامل روابط عمومی ها با رسانه ها بعنوان نمایندگان افکار عمومی یک اصل مهم در پاسخگو بودن دستگاه متبوع است و ضرورت دارد این مهم بیش از پیش تقویت شود.

وی همچنین از همکاری و تعامل خوب رسانه ها با دستگاه ها قدردانی کرد و افزود: تعامل و همکاری روابط عمومی با خبرنگاران و اصحاب رسانه در پیشبرد اهداف یک سازمان مهم و تعیین کننده است. 

مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام از فرمانداران و مدیران دستگاه های اجرایی خواست که در این هفته در جهت تکریم جایگاه روابط عمومی به عنوان وکیل مدافع مردم در سازمان و امین سازمان در بین مردم از  مسئولان و زحمت کشان این عرصه تجلیل کنند.

 ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی و آغاز هفته روابط عمومی است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز