منتخب مردم ایلام درمجلس؛

راهکار عبوراز چالش های اقتصادی استفاده از دانش است

۱۳۹۹/۰۳/۰۵ - ۱۲:۵۸:۱۱
کد خبر: ۱۰۰۶۶۰۶
منتخب حوزه شمالی استان ایلام درمجلس شورای اسلامی گفت :اگر می‌خواهیم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم باید به سمت دانش‌ برویم چون دانش قدرت آفرین است

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام :دکتر سارا فلاحی در آستانه ورود به خانه ملت با بیان اینکه چالش‌های امروز کشور اقتصادی است و امنیت اساس اقتصادی پیدا کرده است، ادامه داد: راهکار عبور  از این مشکلات دستاویزی به دانش است و اگر می‌خواهیم در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشیم باید به سمت دانش‌ برویم چون دانش قدرت آفرین است.

منتخب ایلام در مجلس شورای اسلامی ادامه با تاکید بر اینکه باید نگاه درونی برای افزایش قدرت داشته باشیم و مشکلات درونی را مدیریت کنیم، ادامه داد: تا وقتی نتوانیم تئوری‌ها را عملیاتی کنیم، نمی‌توانیم به نتیجه برسیم، اقتصاد دانش‌بنیان در روی کاغذ مقوله‌ای جذاب است اما باید زیرساخت‌های آن را بلد باشیم.

فلاحی گفت: برای ایجاد این زیرساخت‌ها نیازمند رژیم سازمانی و نهادی هستیم و در این رابطه ما فعلا کار اساسی انجام نداده‌ایم و تا این رژیم را تعریف نکنیم نمی‌توانیم این اقتصاد را به شکل بهینه پیاده کنیم.

فلاحی ادامه داد: صدای مجلس باید صدای کارشناسی باشد چون مردم از سیاست بازی خسته شده‌اند و بواسطه ظلمی که در حق ما شده است در قعر جدول توسعه کشور هستیم و چون چانه زنی نکرده‌ایم و مطالبات خود را از روش درست پیگیری نکرده‌ایم و از گرفتن حق کوچک خود حلوا حلوا می‌کنیم در حالی که انتظار ما باید خیلی بالا باشد.

وی تصریح کرد: درست است که جمعیت استان ایلام خیلی کم است اما تاثیرگذاری استراتژیک دارد که وظیفه ما این است که این نگاه استراتژیک را ایجاد کنیم.

منتخب مردم ایلام در انتخابات مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما منتخبان مردم با خود عهد کرده‌ایم که گرفتار بازی عزل و نصب‌ها نشویم چون در این صورت توسعه استان ابتر می‌ماند و بیش از این دچار بیماری‌های اقتصادی و اجتماعی خواهیم شد.

وی تاکید کرد: رسانه‌ها هم در راستای دلسوزی برای استان،  هر جا که دیدند که نماینده‌ای و یا هر مسئولی از مسیری که قانون برایش مشخص کرده است منحرف می‌شود تذکر دهند.

فلاحی گفت: تلاش ما این است که این نکته را در مجلس  فریاد کنیم که امروز کشور باید دین خود را نسبت به استان ایلام ادا کند و نمایندگان استان با همدلی تمام در این مسیر گام بردارند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز