مدیر عامل هلال احمر خبرداد:

پیدا شدن فرد مفقود شده در ارتفاعات حاجی بختیار چوار

۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۶:۳۰:۲۵
کد خبر: ۱۰۰۷۱۶۵
پیدا شدن فرد مفقود شده در ارتفاعات حاجی بختیار چوار
سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام از پیدا شدن فرد مفقود شده در ارتفاعات حاجی بختیار بخش چوار در دومین روز عملیات جستجو و نجات توسط نیروهای هلال احمر خبر داد.

به گزارش برنا از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ایلام؛ علی اصغر علی اکبری بیان کرد: امروز در دومین روز از ادامه عملیات جستجو و نجات برای یافتن فرد مفقود شده تیم واکنش سریع به همراه یک تیم امداد و نجات کوهستان از جمعیت هلال احمر شهرستان ایلام به محدوده آخرین تماس فرد مفقود شده اعزام شدند.

علی اکبری اظهار داشت: با تلاش بی وقفه نجاتگران، فرد مفقود شده در حالی که دچار ضعف و بی حالی شدید شده بود در ارتفاعات حاجی بختیار بخش چوار پیدا و اقدامات اولیه امدادی توسط نیروهای هلال احمر بر روی وی انجام شد.

وی افزود: نجاتگران این جمعیت فرد مفقود شده را که مردی 52 ساله بود، پس از تثبیت با استفاده از ست نجات کوهستان (بسکت) به پایین کوه منتقل و جهت اعزام به مراکز درمانی تحویل همکاران مرکز فوریت های پزشکی نمودند.

 گفتنی است: بعد از ظهر دیروز و در پی تماس های مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام (EOC) مبنی بر مفقود شدن یک مرد 52 ساله در ارتفاعات حاجی بختیار گزارش گردید.

وی خاطر نشان کرد: تیم‌های امداد و نجات این جمعیت در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم هستند و هموطنان در صورت بروز حادثه می‌توانند با شماره سه رقمی (۱۱۲ ندای امداد و نجات هلال احمر)  تماس بگیرند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز