تقبل هزینه تحصیلی دانش آموزان مدرسه گل گل آبدانان و گل دره هلیلان توسط خیر ایلامی

۱۳۹۹/۰۳/۰۶ - ۱۷:۰۸:۱۹
کد خبر: ۱۰۰۷۱۸۲
تقبل  هزینه تحصیلی دانش آموزان مدرسه گل گل آبدانان و گل دره هلیلان توسط خیر ایلامی
دکتر " مهین عباسی" بانوی خیر ایلامی مقیم تهران هزینه تحصیلی دانش آموزان گلدره هلیلان و مدرسه گل گل آبدانان را تقبل کرد

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام :دکتر " مهین عباسی" دانش آموخته دکترای روابط بین الملل، متولد شهرستان آبدانان از توابع استان ایلام است که عزم خود را جزم کرده که یک تنه برای رفع مشکلات مناطق محروم این دیار قدمهای مثبتی بردارد.

این بانوی نیک اندیش در تلاش است در قالب گروهی بنام "جام بانوان" که زیر مجموعه جامعه ایلامیان مرکز"جام" می باشد، ریشه های نامبارک محرومیت را از نقاطی که از لحاظ امکانات در مضیقه هستند، با استفاده‌ای از خرد جمعی و با کمک جمعی از ایلامیان مقیم مرکز، برطرف کند.

این زن ایلامی مدیر روابط بین الملل و مدیر حقوقی شرکت خصوصی هلدینگ راین قشم و فعال مدنی است که تمام دغدغه های او رفع مشکلات مناطق محروم این دیار است.

دکتر عباسی علاوه بر کمک به مناطق محروم استان، سرپرستی معنوی خواهر و برادرهای زینب، دختر 11 ساله هلیلانی را تقبل کرده تا شاید از این طریق بتواند مشکلات مردمان این دیار را از نزدیک لمس کند و بتواند در آینده نزدیک به یاری آنان بشتابد.

این بانوی ایلامی مقیم مرکز در گفتگو با خبرنگار برنا از کمک 10 میلیون ریالی جامعه ایلامیان مقیم مرکز"جام" برای خرید کتاب دانش آموزان مدرسه ای در هلیلان خبر داد و گفت: بیش از 30 میلیون ریال نیز برای تجهیز سرویس بهداشتی مدرسه ای در گل گل هزینه شده است.

دکتر "مهین عباسی" افزود: علاوه بر این ها، برای مدرسه گلدره هلیلان یک کتابخانه و خانه کودک تجمیع و تجهیز

سرویس بهداشتی مدرسه و رنگ آمیزی و نقاشی مدرسه ای که محل تحصیل مرحوم زینب بوده و وسایل ورزشی و غیره در این مدرسه و مدارس  روستای گل گل نیز از جمله دروازه فوتسال، بدمینتون، طناب، تور و میله والیبال، تور و میله بسکتبال، شطرنج ، دارت ، 

تشک تاتامی ، توپ فوتبال و والیبال تجهیز می شوند.

وی با اشاره به اینکه وسایل گرمایشی برقی در کلاس های مورد نظر،جایگزین نفت می شود، اظهار داشت: در آینده نزدیک گلکاری فضای مدارس مناطق محروم و تجهیز و تکمیل اتاق دانش آموزان در روستاهای هدف، از برنامه های جام بانوان و جامعه ایلامیان مقیم مرکز خواهد بود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر، دغدغه اصلی این تشکل مردم نهاد، تکمیل خانه خواهر و برادرهای کوچک زینب دختر 11 ساله هلیلانی است و طی تماس تلفنی که با رئیس سازمان بهزیستی چرداول داشته، قول همکاری درحد توان برای تکمیل خانه را از طرف جام داده شده است.

 وی تصریح کرد: برای رفع مشکلات موجود نیازمند همکاری همه خیرین هستیم که انتظار میرود در این مورد، جام بانوان را که به نمایندگی از تشکل مردم نهاد،استارت فعالیت های جهادی را داده، یاری کنند.

عباسی  با اشاره به اینکه جام، تشکل مردم نهادی است که با محوریت محرومیت زدایی از استان ایلام فعالیت می کند،خاطرنشان کرد: این تشکل مردم نهاد برنامه های مدونی برای رفع محرومیت زدایی در استان در دست اقدام دارد، که در صورت همکاری خیرین، به یقین چهره محرومیت از مناطق محروم این دیار برداشته می شود.

وی ادامه داد: جامعه ایلامیان مرکز "جام" در نظر دارد برای جلوگیری از رشد آسیب های اجتماعی در منطقه و مبارزه با معضل مواد مخدر با استفاده از دانش و توانمندی مدرسین و فعالین اجتماعی ماهانه کارگاههای آسیب شناسی اجتماعی و پیشگیری از اعتیاد را  در برنامه کاری خویش بگنجاند.

عباسی از تمام نیکوکاران، همشهریان و مسئولانی که در این مسیر جام را همراهی نموده اند و هیأت مدیره خدوم جام  تشکر و قدردانی کرد، باشد که رضایت خداوند را بدست آورده و آرامش نسبی به همشهریان هدیه کنیم.

همچنین این بانوی نیک اندیش ایلامی عضو تشکل مردم نهاد جام بانوان پس از بازدید از دبستان های سلمان فارسی گل گل بالا و نیز بلال روستای گل گل پایین شهرستان آبدانان مبلغ 30 میلیون ریال را بصورت نقدی برای رفع مشکلات آموزشی و بهداشتی مدارس مذکور اهدا نمود و همچنین نسبت به تهیه وسایل ورزشی ،کتب غیردرسی، تجهیزات سرمایشی و گرمایشی برای مدارس مذکور قول مساعد داد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز