استاندار ایلام در نشست شورای ورزش استان عنوان کرد:

عملکرد ورزش و جوانان در بحث کرونا قابل تقدیر است

۱۳۹۹/۰۳/۰۷ - ۱۰:۰۴:۰۴
کد خبر: ۱۰۰۷۳۲۳
عملکرد ورزش و جوانان در بحث کرونا قابل تقدیر است
استاندار گفت: حوزه ورزش و جوانان استان ایلام علاوه بر پویش های مردمی در راستای کمک به آسیب دیدگان از کرونا در بحث ایجاد نقاهتگاه برای بیماران کرونایی خدمات ارزنده ای انجام داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام،  قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام در نشست شورای ورزش استان به نقش تاثیر گذار ورزشکاران و پهلوانان و پیشکسوتان ورزش در کمک به مردم در اتفاقات و حوادث در گذشته اشاره کرد و گفت: همیشه ورزشکاران و قهرمانان در امور خیر پیشگام بوده اند و امروز هم در پیشگاه مردم دارای عزت و احترام هستند و می توانند در این شرایط سخت اقتصادی و کرونایی نیز اثرگذار باشند. 

سلیمانی دشتکی ضمن تشکر از حوزه ورزش و جوانان در بحث کرونا گفت: حوزه ورزش و جوانان استان علاوه بر پویش های مردمی در راستای کمک به آسیب دیدگان از کرونا در بحث ایجاد نقاهتگاه برای بیماران کرونایی نیز پای کار آمد و این همراهی و همکاری قابل تقدیر بود.

او در ادامه به عدم اجرایی شدن ایجاد زورخانه در شهر ایلام نیز انتقاد کرد و گفت: حدود یک سال و نیم گذشته که از زورخانه مرکز شهر بازدید داشتیم بنابر تقاضای مردم مصوب شد که ظرف یک سال یک زورخانه جدید ایجاد شود اما الان یک سال و نیم از آن زمان می گذرد و هنوز اتفاق خاصی نیافتاده است!

استاندار ایلام خواستار حمایت شرکت های بزرگ استان از تیم های ورزشی در استان شد و گفت: خوشبختانه استان ایلام در حوزه ورزش های قهرمانی حرف های زیادی برای گفتن در کشور دارد و در این راستا شرکتهای بزرگ در استان چون پتروشیمی و پالایشگاه گاز استان و ... و بخش خصوصی مسئولیت اجتماعی دارند و در خصوص اسپانسری تیم های ورزشی چون دیگر استان های دیگر پای کار بیایند.

گفتنی است که مجموعه ورزش و جوانان استان اخیرا در دو نوبت ۱۴۰۰ بسته غذایی هر بسته به ارزش بین ۱۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان بین نیازمندان مناطق محروم استان توزیع نموده است.

در این نشست مقرر شد که ظرف یک ماه آینده عملیات اجرایی ایجاد زورخانه ایلام با مشارکت استانداری و اتاق بازرگانی ایلام شروع شود و همچنین مصوب شد که بستر های لازم برای حمایت شرکت های  بزرگ استان از تیم های ورزشی فراهم گردد.

 

 

نظر شما