مدیرعامل پالایشگاه گاز ایلام در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان

برنامه های در دست اقدام پالایشگاه گاز ایلام برای استاندارد سازی خروجی آلاینده های هوا

۱۳۹۹/۰۳/۲۰ - ۱۴:۱۵:۵۲
کد خبر: ۱۰۱۳۱۶۹
برنامه های در دست اقدام پالایشگاه گاز ایلام برای استاندارد سازی خروجی آلاینده های هوا
مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام گفت:کارمطالعات پروژه کاهش آلاینده های گوگرد توسط پژوهشگاه صنعت نفت در حال انجام می باشد که با اجرای این پروژه ، این واحد صنعتی به یکی از پالایشگاه های برتر کشور در استاندارد سازی خروجی آلاینده های هوا تبدیل می شود

به گزارش برنا از ایلام،دکتر "روح اله نوریان" در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بمناسبت هفته محیط زیست، افزود:  راه اندازی پتروشیمی ایلام و دریافت خوراک از پالایشگاه، موجب استاندارد شدن مشعل این واحد صنعتی خواهد شد و  انتقال محصولات از طریق خط لوله به پتروشیمی موجب کاهش ریسک حمل و نقل محصولات می شود.

وی اظهار داشت: فضای سبز پالایشگاه گاز ایلام با مساحت بیش از 24.5 هکتار به میزان ٩٨ درصد فضای صنعتی توسعه داده شده که مطابق قانون ١٠ درصد؜ فضای صنعتی می بایست فضای سبز باشد.

همچنین در این دیدار مدیرکل حفاظت محیط زیست استان ایلام از اقدامات موثر شرکت پالایش گاز ایلام در خصوص حفاظت از محیط زیست بویژه آب و مدیریت پسماند، تقدیر و قدردانی کرد.

" غلامرضا ابدالی" خواستار تداوم اقدامات در بخش هوا و انجام پروژه های پژوهشی مرتبط با محیط زیست شد و افزود: اقدامات پالایشگاه از جمله ایجاد واحد تصفیه پساب صنعتی پیشرفته، مدیریت مناسب و اصولی پسماندهای عادی و صنعتی قابل تقدیر است و تداوم چنین پروژه هایی باعث کاهش آلاینده های زیست محیطی خواهد شد.

وی ابراز امیدواری کرد که با راه اندازی شرکت پتروشیمی ایلام و دریافت خوراک ،وضعیت محیط زیست پالایشگاه در بخش هوا نیز به حد استاندارد برسد.

 

نظر شما