مدیرکل کمیته امداد ایلام;

احداث ۱۷۴ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد

۱۳۹۹/۰۳/۲۵ - ۱۴:۲۳:۱۱
کد خبر: ۱۰۱۵۳۷۷
احداث  ۱۷۴ واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد
مدیرکل کمیته امداد استان ایلام گفت: ظرف سه سال گذشته تعداد۱۷۴ واحد مسکونی برای مددجویان و نیازمندان فاقد مسکن در شهرستان هلیلان احداث شده است

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام : قنبر موسی نژاد در  آیین واگذاری یک واحد مسکونی به خانواده مددجوی بی سرپرست در شهر توحید  شهرستان  هلیلان با بیان اینکه  برای ساخت این تعداد واحد‌ مسکونی بیش از ۶۱ میلیارد ریال هزینه شده است افزود: از این تعداد واحد‌ مسکونی ۱۱۲ واحد  با مشارکت سپاه پاسداران احداث شده است و در این زمینه خیرین نیز کمک های خوبی داشته اند. 

او در خصوص واگذاری این واحد مسکونی به مددجوی بی سرپرست هلیلانی اظهار داشت: این خانواده پیش از این در یکی از روستا‌های منطقه زردلان ساکن بوده که به خاطر نداشتن مسکن مناسب در آن منطقه و نیز تحصیل فرزندانش مجبور به مهاجرت به شهر توحید شده است.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان ایلام یادآور شد: این نهاد با مشارکت خیرین و اقوام این خانواده ابتدا یک قطعه زمین مناسب برای آنان تهیه کرده که برای ساخت این واحد مسکونی در زیربنای ۹۰ متر، ۷۵ میلیون تومان هزینه شده است.

 او با اشاره ۱۵۵ مورد تعمیرات کلی مسکن در این شهرستان یادآور شد: در یکسال گذشته یکهزار و ۵۰۰ مورد خدمت درمانی به مددجویان این نهاد صورت گرفته که در این زمینه نیز ۱۳ میلیارد و ۶۰۰ میلون تومان هزینه شده است.
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز