مدیرکل ورزش و جوانان ایلام;

اتمام پروژه‌های ورزشی ایلام نیازمند ۷۰ میلیارد تومان اعتبار است

۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۲:۲۰:۲۹
کد خبر: ۱۰۱۶۳۰۳
اتمام پروژه‌های ورزشی ایلام نیازمند ۷۰ میلیارد تومان اعتبار است
مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان ایلام گفت: برای اتمام این پروژه‌های ورزشی ایلام 70 میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ؛ دکترمظفر علیشایی ایلام گفت: در دو سال گذشته بیش از 80 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی استانی، نفت و 27 صدم ارزش افزوده برای اتمام این پروژه‌ها اختصاص یافته است که از اعتبارات سال 97 که میزان 27 میلیارد تومان است فقط 20 میلیارد تزریق شد.

اوافزود: در راستای اتمام این پروژه‌ها سال گذشته بالغ بر 57 میلیارد اعتبار مصوب شد که به علت شیوع بیماری کرونا تنها 17 درصد این اعتبارات محقق شده که می‌طلبد برای تکمیل زیرساخت‌های ورزش استان توجه ویژه‌ای شود.

او خاطر نشان کرد: سال گذشته که مهمترین آن بهره برداری از استادیوم 15 هزار نفری شهر ایلام و سالن تیر اندازی در بخش سلاح جنگی و بادی که از استانداردترین سالن کشور است که برای اتمام این مکان‌های ورزشی 10 میلیارد تومان هزینه شده است.

مظفری بیان داشت: احداث اماکن ورزشی در استان با تخصیص اعتبار امکان پذیر است، اگر اعتبارات ابلاغی عمرانی پروژه و زیرساخت‌های ورزش مصوب سال گذشته تا پایان سال مالی به پروژه عمرانی تزریق نشود شاهد تعطیلی این پروژه خواهیم بود

اوگفت: این اداره کل 33 میلیارد تومان به پیمانکاران پروژه‌های ورزشی سطح استان بدهکار است که با تخصیص و تزریق اعتبارات ارزش افزوده سال مالی ۹۹ این مشکل تا حدودی مرتفع می‌شود.

مدیرکل اداره کل ورزش و جوانان استان ادامه داد: جذب اعتبار مربوطه به بیست هفت صدم ارزش افزوده است که می‌تواند با جذب اکثریت پروژه‌ها به بهره برداری برسد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز