معاون استاندار ایلام;

بحث های کارگری باید با برنامه ریزی ااصولی مدیریت شوند

۱۳۹۹/۰۳/۲۷ - ۱۲:۱۹:۳۳
کد خبر: ۱۰۱۶۳۲۰
بحث های کارگری باید با برنامه ریزی ااصولی مدیریت شوند
معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: بحث های کارگری و تعدیل نیروها اگر مدیریت نشود، از مشکلات اقتصادی به مشکلات اجتماعی و امنیتی مبدل می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام; محمد نوذری در نشست کمیسیون کارگری استان خواستار رفع مسائل و مشکلات جامعه کارگری استان شد وگفت:باید کمیسون کارگری در محیط های کارگری تشکیل شود و بلافاصله مسائل و مشکلات کارگران بررسی و رفع شود.

او گفت: دستگاه های تخصصی باید خواست خواسته ها و مطالبات کارگران زیر مجموعه های خود را رصد کنند زیرا بحث مشکل حقوق کارگران اقتصادی است و اگر برطرف نشود به موضوعات اجتماعی مبدل می شوند.

نوذری گفت: هرچند ساخت و سازها در استان کاهش یافته و شهرداریها مشکل درآمد دارند اما این شرایط توجیه عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری ها را نمی کند.

او افزود: بخشی از مشکلات این حوزه کارگری در برخی شهرداریها مشکلات مدیریتی است که باید شورای شهر و شهردار پیگیر رفع آن شوند.

او اضافه کرد: اگر شهرداری در زمینه مطالبات کارگری قصور کرده باید پاسخگو باشدو تصمیم قاطع تری برای رفع مشکل مطالبات معوق برخی شهرداریها گرفته شود.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری ایلام با اشاره به تحریم های ظالمانه علیه کشور گفت: بایست با اهتمام و کار مضاعف اثرات ناشی از تحریم ها را خنثی کنیم.

او اظهار داشت: تعدیل نیروی کارگری مسائل و مشکلات را به دنبال دارد و چون استان ایلام به دلیل وجود شرکت های بزرگ نفتی و پتروشیمی و گاز یک استان کارگری است انتظار هست در این زمینه برنامه ریزی لازم برای رفع مشکلات این قشر پویا و فعال بعمل آید. 

او از تامین اجتماعی استان خواست که لیست مطالبات معوق بیمه کارگران را به معاونت سیاسی ارسال کند تا به جد پیگیر رفع مشکلات بیمه ای کارگران که حتی از حقوق آنان مهمتر است، شویم.

وی همچنین از شرکت های نفتی بزرگ در استان خواست که نسبت به تعهدات خود در قبال مسئولیت اجتماعی توجه کنند و نسبت به احداث درمانگاه، بهداشت، جاده، حمایت از تیم های ورزشی و ... این مسیولیت مغفول مانده را عملی کنند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز