رئیس پلیس راه ایلام عنوان کرد;

پیگیری مطالبات مردمی در خصوص احداث دور برگردان بعضی از محورهای مواصلاتی استان ایلام

۱۳۹۹/۰۳/۳۱ - ۱۴:۴۶:۴۷
کد خبر: ۱۰۱۷۷۰۸
پیگیری مطالبات مردمی در خصوص احداث دور برگردان بعضی از محورهای مواصلاتی استان ایلام
رئیس پلیس راه استان از پیگیری مطالبات مردمی و اتخاذ تصمیمات در خصوص احداث دوربرگردان در بعضی از محورهای مواصلاتی خبر داد .

سرهنگ "رضا همتی زاده" در گفت و گو با برنا اظهار داشت  : در بازدید صورت گرفته هفته گذشته که با حضور مسئولان راهداری استان و فرمانداری شهرستانها به مرحله انجام رسید  تصمیمات لازم در راستای تسهیل در تردد های مردم در خصوص ایجاد دور برگردان در مقاطعی از محورهای استان  اتخاذ شد و در دستور کار قرار گرفت.

اوافزود: این محورها شامل بعد از سه راهی امامزاده سید عبدالله شهرستان ایوان ،  روستای گلان شهرستان مهران ، روستای  گلزار شهر چوار و همچنین احداث دور برگردان در مسیر جاده قلندر نرسیده به کارخانه سیمان است. 

رئیس پلیس راه استان ایلام یادآور شد: از مسئولان راهداری و حمل و نقل جاده ای تقاضا داریم هر چه سریعتر نسبت به شروع عملیات اجرایی و احداث دور برگردان در مقاطع  ذکرشده اقدام کنند. 

سرهنگ همتی زاده خاطرنشان کرد  : از مهمترین اولویت های  پلیس راه استان در بحث ترددهای جاده ای، ایمنی تردد و پیشگیری از وقوع سوانح ترافیکی است که در این راستا با تکیه بر اصول علمی و اخذ نظرات کارشناسان و متخصصان این حوزه اقدام می شود .

 

 

نظر شما