معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای وارد ایلام شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۳ - ۱۵:۱۹:۳۶
کد خبر: ۱۰۱۹۲۷۹
معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای وارد ایلام شد
علی اوسط هاشمی، معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، با هدف حضور در شورای مهارت استان، معارفه مدیرکل استان، شرکت در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، نشست با اتاق بازرگانی و اتاق تعاون و بازدید از صنایع، مراکز آموزش فنی و حرفه ای، 3 تیرماه سال جاری برای سفری دو روزه وارد استان ایلام شد.
به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام، معاون وزیر کار و رئیس سازمان،  در نخستین روز از هفدمین سفر استانی سفر خود در جلسه شورای هماهنگی دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی شرکت کرده و پس از آن با همکاران خود در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان ایلام دیدار و گفتگو می کند.

در ادامه هاشمی، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، بازدید از سامانه گرمسیری شهرستان مهران و N.G.L1300 (طرح استفاده از فرآورده های پالایشگاهی) را در برنامه خود دارد.

پس از آن کمیسیون کارگری استان در شهرستان دهلران با محوریت به کارگیری کارگران ماهر بومی تشکیل می شود.

بنا براین گزارش، رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، چهارشنبه 4 تیرماه، در روز دوم سفر به استان ایلام، از مراکز آموزشی شهرستان چرداول بازدید می کند.

علی اوسط هاشمی، در دومین روز سفر خود در جلسه شورای مهارت استان ایلام که با حضور قاسم سلیمانی دشتکی، استاندار ایلام در محل استانداری تشکیل می شود، شرکت می کند.

 

 

 

 

نظر شما