ایلام صاحب رتبه برتر کشوری در زمینه کاهش تلفات برق شد

۱۳۹۹/۰۴/۰۴ - ۱۰:۵۸:۰۷
کد خبر: ۱۰۱۹۵۸۳
ایلام صاحب رتبه برتر کشوری در زمینه کاهش تلفات برق شد
مدیر عامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: استان ایلام در ارزیابی های صورت گرفته، رتبه برتر کشوری در زمینه کاهش تلفات برق شده است

به گزارش خبرگزاری برنا؛هادی شیرخانی اظهارداشت: در نشستی که به صورت ویدیو کنفرانس با حضور وزیر نیرو و معاون وزیر نیرو در امور برق و مدیرعامل توانیر برگزار شد، پیرامون ارزیابی شرکت‌ها بر مبنای میزان تلفات برق بحث شد.

وی ادامه داد: در این نشست از شرکت توزیع برق استان ایلام به عنوان شرکتی که توانسته است رتبه برتر کاهش، تلفات را کسب کند، نام برده شده است.

این مسئول با بیان اینکه این ارزیابی در سال ۹۸ اجرایی شده است، اضافه کرد: این توفیق حاصل کار جمعی همکارانم در شرکت توزیع برق استان ایلام است.

شیرخانی تصریح کرد: در این راه تدابیری از جمله تست بیش از ۶۱ هزار دستگاه کنتور، تعویض کنتورهای دستکاری شده، راکد و مکانیکی به تعداد ۱۵ هزار دستگاه، نصب یک هزار و ۷۰۰ کنتور قرائت از راه دور، نصب ۱۰۷ دستگاه ترانس کوچک و کم تلفات و … طراحی و اجرایی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان ایلام گفت: مجموع اقدامات صورت گرفته سبب شد سال ۹۸ از ۱۶۰۹ میلیون کیلووات انرژی خریداری شده ۱۴۳۱ میلیون کیلووات ساعت برق فروخته شود این در حالی است که در سال ۹۷ در مجموع ۱۳۰۷ میلیون کیلووات ساعت فروخته شده و ۱۵۱۷ میلیون کیلووات ساعت برق خریداری شده است.

وی ادامه داد: مقایسه دو عدد انرژی خریداری شده و به فروش رفته بیانگر کاهش تلفات انرژی در سال ۹۸ بوده که یکی از شاخص‌های اصلی ارزیابی شرکت توزیع بوده که استان ایلام در سال ۹۸ در این بخش ممتاز شناخته شده که مورد تقدیر مدیران ارشد وزارتخانه و شرکت توانیر قرار گرفته است.

شیرخانی در پایان ضمن تبریک این موفقیت به مردم و همکاران شرکت برق تصریح کرد: بدون همکاری و مشارکت مردم هیچ طرحی قابلیت اجرا نداشته و انتظار است مشترکین شرکت برق ایلام همانند گذشته روال همکاری را در کاهش مصرف و تلفات انرژی با این شرکت استمرار دهند

 

نظر شما