معاون زیربنایی مناطق محروم:

مشکلات زیرساختی هلیلان رفع می‌شود

۱۳۹۹/۰۴/۰۷ - ۱۰:۰۵:۴۸
کد خبر: ۱۰۲۰۶۶۷
مشکلات زیرساختی هلیلان رفع می‌شود
معاون برنامه‌ریزی و امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری گفت: با برنامه‌ریزی دقیق و هماهنگی لازم با استاندار ایلام مشکلات زیرساختی شهرستان تازه تاسیس هلیلان به زودی برطرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ؛ کاوه معراجی عصر جمعه به همراه جمعی از مسوولان استانی در بازدید از زیرساخت های شهرستان هلیلان اظهار داشت: مهم ترین هدف معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری در این بازیدها شناسایی ظرفیت ها و زیرساخت های شهرستان هلیلان به ویژه منطقه زردلان جهت تامین اعتبار و در نهایت تکمیل پروژه‌های مهم در این شهرستان است.

اوافزود: با هماهنگی استاندار ایلام، مقرر شده است کمیته استانی جهت شناسایی طرح و پروژه ها فعال شود و ما نیز در زمینه تامین اعتبار جهت افتتاح طرح ها مساعدت داشته باشیم.

معراجی یادآورشد: در این سفر تمام کاستی ها و مشکلات زیرساختی منطقه زردلان شهرستان هلیلان از جمله راه دسترسی و مشکلات کمبود آب و مسکن مورد بررسی قرار گرفته است که در جهت رفع این مسایل و مشکلات، معاونت مناطق محروم ریاست جمهوری تمام توان خود را بکار خواهد گرفت.

او تاکید کرد: در بازدید از هریک از روستاها و پروژه ها بصورت منظم مشکلات مشاهده شده است و صدای مردم نیز شنیده می شود و پس از جمع بندی روز شنبه هفتم تیرماه در جلسه ای که در استانداری برگزار می شود جهت رفع این مشکلات و تامین بودجه مناسب جهت تکمیل طرح و پروژه ها تصمیم گیری می شود.

معراجی دراین سفر ضمن بازید از ۲ پروژه مهم پمپاژ داجیوند - کهره و راه دسترسی تنگ قیر با پیمانکاران این پروژه‌ها به گفت و گو پرداخت و در جریان پیشرفت فیزیکی، روند کار و مشکلات این پروژه‌ها قرار گرفت.

او همچنین در بازدید از این ۲ پروژه مهم شهرستان هلیلان ابراز امیدواری کرد: با تامین اعتبار مناسب و همچنین بودجه های شهرستانی، عملیات این پروژه‌ها بدون وقفه ادامه خواهد یافت.

معراجی در ادامه این سفر از زیرساخت روستای بیشی و ورمله منطقه زردلان بازدید کرد و در جریان خواسته ها و مسائل و مشکلات مردم این روستاها قرار گرفت.

معاون برنامه ریزی و امور زیربنایی معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری در ادامه با اشاره با آسفالت مسیر دسترسی پیامن و پیازآباد افزود: شاید یک روز با گذر از این مسیر آرزوی آسفالت شدن این جاده را داشتیم اما در حاضر این مشکل با همت مسولان شهرستان و استان برطرف شده است.

فرماندار هلیلان نیز در حاشیه این بازدید افزود: جهت شناسایی نقاط بسیار محروم شهرستان به ویژه منطقه زردلان، از زیرساخت های بیشتر روستاهای این منطقه بازدید شده است.

سعید شهبازی گفت: در تلاشیم حضور مدیران کشوری و استانی در هلیلان تداوم داشته باشد و شاهد رشد و توسعه و حل مسایل زیرساختی این شهرستان باشیم.

شهبازی در ادامه با اشاره با قرار گرفتن شهرستان تازه تاسیس هلیلان بعنوان شهرستانی که مورد تاکید و عنایت مدیران استانی و کشوری جهت برون رفت از محرومیت قرار گرفته است، افزود: با تلاش استاندار ایلام و همت مدیران استانی، محرومیت این شهرستان به زودی رفع خواهد شد.

 

 

نظر شما