امام جمعه ایلام بیان کرد:

۱۷ هزار شهدای ترور نشان از جنایت آمریکا

۱۳۹۹/۰۴/۰۸ - ۱۲:۳۵:۵۷
کد خبر: ۱۰۲۱۳۹۰
۱۷ هزار شهدای ترور نشان از جنایت آمریکا
نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در مراسم بزرگداشت شهدای فاجعه هفتم تیر گفت: آمریکا مظهر کشتار و نژاد پرستی و استثمار جهانی و منفورترین ناقص حقوق بشر است
به گزارش برنا از ایلام:حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار دراین مراسم که بنام هفته‌ی بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نیز نامگذاری شده است اظهارداشت: ۱۷ هزار شهدای ترور انقلاب اسلامی نشان از جنایت کار بودن آمریکا در طول ۴۲ سالی است که از انقلاب اسلامی ایران میگذرد.
وی شناخت دشمن برای مردم در هفته‌ی بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی را خواستار شد و افزود: از سال ۱۳۶۰ و تا شهادت سردار دل‌ها سردار قاسم سلیمانی در سال گذشته آمریکا همیشه علیه ایران اسلامی دشمنی خود را نشان داده است.
چراغی پور مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز دراین مراسم گفت: از جمعه ۶ تیرماه لغایت ۱۲ تیرماه به نام هفته‌ی باز خوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نام گذاری شده و در این هفته برنامه‌های مختلفی در سطح استان اجرا می‌شود.
همچنین امروز جمعی از اصناف و بازاریان به مناسبت روز اصناف با نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام دیدار کردند.
حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار به نقش اهمیت و جایگاه اصناف و بازاریان در طول دوران مختلف انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: امروز و در شرایط کرونا نیز اصناف و بازاریان نقش خود را در جهاد اقتصادی به خوبی ایفا کردند.
نماینده، ولی فقیه دراستان وامام جمعه ایلام از مسئولان خواست تا با کاهش مالیات و حمایت مناسب از این قشر زحمتکش به رونق کسب وکار‌ها کمک شود.
در این دیدار روسای اتحادیه‌های اصناف و بازاریان به بیان مسائل و مشکلات خود در زمان تحریم و کرونا پرداختند.
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز