بی توجهی به مبارزه با قاچاق کالا ، ضربه اقتصادی شدید به کشور است

۱۳۹۹/۰۴/۰۹ - ۱۱:۱۹:۵۸
کد خبر: ۱۰۲۱۷۴۴
بی توجهی به مبارزه با قاچاق کالا ، ضربه اقتصادی شدید به کشور است
فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: بی توجهی به مبارزه با قاچاق کالا ، ضربه اقتصادی زیادی به کشور وارد می کند و حمایت از تولیدکنندگان داخلی و اشتغال را با مشکل جدی مواجه می کند.

به گزارش برنا از ایلام ; سردار "نورعلی یاری" در حاشیه بازدید از شهرستان هلیلان اظهار داشت:قاچاق کالا سبب ترویج اشتغال ناسالم و از بین رفتن فرصت های شغلی سالم می شود و پلیس وظیفه دارد برای رونق بخشی به تولید داخلی و تحقق شعار سال مقام معظم رهبری با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز مبارزه کند.

h, توجه به بحث معیشت مناطق محروم در سطح کلان را یکی از راهکارهای کاهش قاچاق کالا دانست و بیان کرد: هرچه از ظرفیت‌های استان در راستای اشتغال‌زایی و تولید استفاده کنیم میزان قاچاق کالا کاهش خواهد یافت.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد:همکاری و تعامل مردم با پلیس می تواند بستر خوبی برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز باشد وما وظیفه داریم این بستر مهم را بیش از پیش تقویت کنیم.

سردار یاری در بخش دیگری از سخنان خود به ماموریت‌های مهم نیروی انتظامی اشاره کرد و گفت: مبارزه قاطع و جدی با سوداگران مرگ و سارقان اموال عمومی مردم به صورت ویژه بایستی در دستور کار قرار گیرد.

h, افزود: با تلاش شبانه‌روزی پلیس، اجازه نخواهیم داد سوداگران مرگ و سارقان اموال عمومی مردم ناامنی را در جامعه فراهم کنند.

این مقام ارشد انتظامی استان در بخش دیگری از سخنان خود به اقدامات انتظامی استان ایلام در راستای زیباسازی کلانتری‌ها و پاسگاه‌های دورافتاده اشاره کرد و گفت: کلانتریها و پاسگاهها محل مراجعه مردم هستند و بایستی توسعه، بهسازی و تجهیز این مراکز با استفاده از ظرفیت خیرین امنیت ساز با جدیت دنبال شود.

 

نظر شما