استاندار ایلام چهاردهم تیرماه، روز قلم را تبریک گفت

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۰:۰۹:۴۷
کد خبر: ۱۰۲۴۰۹۳
استاندار ایلام چهاردهم تیرماه، روز قلم را تبریک گفت
استاندار ایلام ؛شاید مهمترین رسالت خطیر اصحاب قلم و رسانه در شرایطی که امروز کشور با دو ویروس منحوس تحریم های ظالمانه و کرونا مواجه است آگاهی بخشی متعهدانه، روایت گری به موقع رویدادها و روشنگری درست حقایق روز جامعه باشد

به گزارش برنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، متن پیام قاسم سلیمانی دشتکی به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ

نون، سوگند به قلم و آنچه مى ‌نویسند. (سوره مبارکه قلم آیه ۱)

سوگند خداوند به قلم، گویاترین شاهد بر قداست آن است و جایی که خداوند، به آفریده ای از آفریده های خود قسم یاد می کند، بشر در چه جایگاهی می تواند از ارج و منزلت آن سخن براند. 

و چهاردهم تیرماه، "روز قلم" است و فرصتی مغتنم تا از نقش آفرینی های زیبای اصحاب فرهیخته قلم و رسانه تقدیر و تشکر شود.

قلم، زبان عقل و معرفت و احساس انسان ها و بیان کننده اندیشه و شخصیت صاحب آن است و هرگونه رشد و پیشرفت، پیروزی و آرامش و معرفت و شناخت، ریشه در قلم دارد. 

و امروز نقش صاحبان قلم در اوضاع و احوالات کشور بسیار خطیر و با اهمیت است. شاید مهمترین رسالت خطیر اصحاب قلم و رسانه در شرایطی که امروز کشور با دو ویروس منحوس تحریم های ظالمانه و کرونا مواجه است آگاهی بخشی متعهدانه، روایت گری به موقع رویدادها و روشنگری درست حقایق روز جامعه باشد. در این راستا بیان درست مطالبات مردمی و انعکاس صحیح خدمات و تلاش های صورت گرفته در کشور نیز می تواند بر تعادل بخشی این مسیر اثرگذار باشد.

در استان ایلام نیز به یمن وجود اصحاب قلم و رسانه های متعهد و آگاه امروز شاهد وفاق و همدلی در امور مختلف هستیم که می تواند بعنوان یک الگوی ملی در سطح کشور مطرح شود. 

در پایان این روز مبارک را به همه اصحاب قلم و رسانه، نویسندگان، شعراء، روزنامه نگاران، خبرنگاران، مولفین، ناشرین، فیلمنامه نویسان، فعالان فضای مجازی و ... در استان ایلام تبریک عرض می کنم و برای همه تلاش گران عرصه آگاهی و اطلاع رسانی سلامتی توام با با عزت و سربلندی مسئلت می نمایم.

قاسم سلیمانی دشتکی

استاندار ایلام

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز