ریس دانشگاه علوم پزشکی ایلام خبر داد;

قرار گرفتن ۸۰ درصد جمعیت استان در منطقه قرمز کرونا

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۴۶:۴۰
کد خبر: ۱۰۲۴۲۰۵
قرار گرفتن ۸۰ درصد جمعیت استان در منطقه قرمز کرونا
​رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: بیش از ۸۰ درصد جمعیت استان از نظر شیوع ابتلا به ویروس کرونا درمنطقه قرمز قرار دارند.
به گزارش برنا از ایلام، دکتر محمد کریمیان اظهار داشت: با توجه به افزایش نگران کننده آمار مبتلایان به کرونا و بستری‌های ناشی از آن، پس از شهرستان‌های ایلام، ایوان، آبدانان، دهلران و دره شهر، شهرستان چرداول نیز در وضعیت قرمز قرار گرفت و مابقی شهرستان‌ها نیز در منطقه زرد قرار دارند.
وی افزود: پرهیز از حضور در تجمعات، شست و شوی مکرر دست و استفاده حداکثری از ماسک سه توصیه کلیدی به همه مردم استان به ویژه گروه‌های آسیب پذیر است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی استن تصریح کرد: تعداد افراد بی‌علامت که ناقل بیماری هستند، افزایش یافته است و به همین دلیل باید نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حداکثر دقت و هوشیاری را داشته باشیم.
کریمیان اظهار داشت: همه شهروندان در رابطه با سلامت اطرافیان خود مسوول هستند و نباید با عدم رعایت اقدامات پیشگیرانه، سلامت عزیزان و اطرافیان خود را به خطر بیندازند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام از مردم خواست: با رعایت اصول پیشگیرانه، نه تنها مجموعه دانشگاه علوم پزشکی را یاری بلکه سلامت خود و عزیزانشان را تضمین کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز