سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام خبر داد:

پیدا شدن فرد مفقود شده در ارتفاعات کبیرکوه ایلام

۱۳۹۹/۰۴/۱۴ - ۱۲:۲۵:۵۱
کد خبر: ۱۰۲۴۲۴۰
پیدا شدن فرد مفقود شده در ارتفاعات کبیرکوه ایلام
سرپرست جمعیت هلال احمر استان ایلام از پیدا شدن فرد مفقود شده در ارتفاعات کبیرکوه روستای پاکل توسط نیروهای هلال احمر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام :علی اصغر علی اکبری  اظهار داشت: دیشب و در پی تماس‌های مردمی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر مبنی بر مفقود شدن یک مرد ٣۵ ساله در ارتفاعات کبیر کوه روستای پاکل بلافاصله تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان به محل اعزام و عملیات جستجو و نجات برای یافتن فرد مفقود شده آغاز شد.

او گفت: تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان در این عملیات و جستجو و نجات برای یافتن فرد مفقود شده به محدوده آخرین تماس فرد مفقود شده اعزام شدند.

علی اکبری اظهار کرد: با تلاش بی وقفه نجاتگران، فرد ۳۵ ساله مفقود شده که به دلیل ضعف جسمانی شدید ناشی از کوهپیمایی قادر به ادامه مسیر نبود ساعت ۴ صبح پیدا و بعد از انتقال به پایین کوه منتقل به خانواده و بستگانش تحویل دادند.

وی تصریح کرد: تیم‌های امداد و نجات این جمعیت در هر ساعت از شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم هستند و هموطنان در صورت بروز حادثه می‌توانند با شماره سه رقمی (۱۱۲ ندای امداد و نجات هلال احمر) تماس بگیرند.

 

نظر شما