مردم شهرستان هلیلان کرونا را جدی بگیرند

۱۳۹۹/۰۴/۱۶ - ۱۶:۰۰:۰۵
کد خبر: ۱۰۲۵۵۳۱
مردم شهرستان هلیلان کرونا را جدی بگیرند
مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان درباره روند صعودی کرونا ویروس هشدار جدی داد.

مدیر شبکه بهداشت ودرمان هلیلان در گفتگو با برنا  ضمن اشاره به اینکه بسیاری از موارد مثبت، کسانی هستند که در مراسمات و تجمعات شرکت کرده و در ادامه باعث انتقال بیماری به نزدیکان خود شده اند گفت;بی توجهی بعضی افراد به اصول خود مراقبتی و عدم رعایت نکات بهداشتی ضمن به خطر انداختن خود باعث تهدید سلامت اطرافیان و سایر شهروندان نیز شده است.

دکتر کریمی با بیان اینکه  برای ابتلا یک نفر به بیماری کرونا ویروس هزار ویروس کافی است عنوان کرد: این در حالی است که فرد مبتلا با هر بار عطسه یا سرفه ۲۰۰ میلیون ویروس را در فضا پخش می کند.

اوافزود: با این روند چنانچه مردم و همشهریان هلیلانی رعایت پروتکل های بهداشتی را جدی نگیرند شاهد شیوع این بیماری مرگبار خواهیم بود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان هلیلان ضمن توصیه شهروندان به رعایت فاصله اجتماعی، شستن مرتب دست و زدن ماسک تصریح کرد:مردم به شایعاتی مبنی بر کاهش قدرت ویروس توجه نکنند و همچنان در صورت ضرورت از منزل خارج شوند.

او همچنین با اشاره به آمار مرگ و میر در کشور خاطر نشان کرد:دولت به دلیل شرایط اقتصادی مجبور به صدور دستور بازگشایی برخی مراکزشده واین به معنای کاهش خطربیماری نیست.

کریمی در پایان گفت :بیماران فعلی با حضور در عروسی، عزاداری، جشن تولد و سفر مبتلا شده اند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز