دستگیری سارق مسلح در ایلام

۱۳۹۹/۰۴/۲۲ - ۰۹:۴۸:۱۰
کد خبر: ۱۰۲۷۹۱۹
دستگیری سارق مسلح در ایلام
جانشین انتظامی استان از دستگیری سارق تحت تعقیب پس از یک ساعت درگیری مسلحانه با ماموران انتظامی در شهرستان ایلام خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام، سرهنگ شهاب عزیززاده اظهار کرد: در اجرای دستورات مقام قضایی مبنی بر شناسایی و دستگیری متهمان تحت تعقیب بامداد امروز با انجام کارهای اطلاعاتی مخفیگاه یکی از سارقان حرفه ای منزل مورد شناسایی قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه در بررسی های اولیه مشخص شد سارق در یک باب منزل در یکی از محلات شهر ایلام مخفی شده است،گفت: با اطلاع از اینکه سارق مسلح است، مخفیگاه وی در محاصره پلیس قرار گرفت.

جانشین انتظامی استان ایلام اضافه کرد: پس از ابلاغ دستور مقام قضائی و هشدار به سارق جهت تسلیم کردن خود به پلیس، سارق با استفاده از تاریکی شب اقدام به تیراندازی به سوی ماموران انتظامی کرد و از محل متواری شد.

عزیززاده با تاکید بر اینکه از قبل پیش بینی و برنامه ریزی های لازم مبنی بر مقاومت و انجام درگیری مسلحانه از سوی سارق صورت گرفته بود، گفت: متهم پس از متواری شدن خود را در داخل یک باب منزل نیمه کاره مخفی و پس از یک ساعت درگیری مسلحانه و تیراندازی متقابل نهایتاٌ با استفاده از شگردهای خاص پلیسی سارق بدون هیچ گونه تلفات جانی دستگیر شد.

وی با تاکید بر اینکه از سارق یک قبضه سلاح  و تعداد 120عدد انواع کلید جهت سرقت از منازل شهروندان کشف شده است، خاطرنشان کرد: متهم پس از انجام تحقیقات مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز