مدیرکل راه وشهرسازی خبر داد:

مراحل اتمام حفاری تونل کیلومتر ۵ محور ایلام-مهران

۱۳۹۹/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۱:۴۲
کد خبر: ۱۰۲۸۶۵۸
مراحل اتمام حفاری تونل کیلومتر ۵ محور ایلام-مهران
مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام در بازدید از تونل 860 متری کیلومتر 5 محور ایلام- مهران ( محور اربعین) از پایان حفاری آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام, کاظمی در بازدید از این پروژه اظهار داشت:آخرین مرحله حفاری تونل کیلومتر 5 محور ایلام- مهران به طول 860 متر  به پایان رسید و حفاری تونل این مسیر یکی از گامهای مهمی است که برای تکمیل این بزرگراه برداشته شده است.

او درادامه گفت: در راستای تکمیل بزرگراه ایلام- مهران 10 پروژه در دست اقدام داریم از جمله: تقاطع های غیر همسطح ارغوان، صالح آباد، سید حسن و سه راهی آذر- تونلهای کیلومتر 5 و تونل دوم راه کربلا، تکمیل قطعات اول و دوم بزرگراه، تکمیل پلهای بزرگ کنجانچم و باند دوم منطقه کنجانچم که با پیشرفت مناسب در حال اجرا هستند.

او با اشاره به پایان حفاری تونل 860 متری کیلومتر 5 این بزرگراه گفت: حفاری این تونل اردیبهشت سال گذشته آغاز شد و با توجه به تعطیلی چند ماهه به علت شیوع ویروس کرونا وحفظ جان کارگران،  اما باز پیش از برنامه زمانبندی حفاری این تونل به پایان رسید و روزهای آینده عملیات کف کنی و سپس لاینینگ آن نیز اجرایی می شود.

کاظمی خاطر نشان کرد در دو سال گذشته حدود 5 کیلومتر تونل در سطح استان توسط پیمانکاران بومی حفاری شده که در نوع خود در سطح کشور کم نظیر است.

 

نظر شما