فرماندار چرداول در گفتگو با برنا:

آمارمبتلایان به کرونا در چرداول تا ۳۱تیر۹۹ به ۲۸۰ نفر رسید

۱۳۹۹/۰۴/۳۱ - ۱۹:۴۳:۱۰
کد خبر: ۱۰۳۲۷۰۵
آمارمبتلایان به کرونا در چرداول تا ۳۱تیر۹۹ به ۲۸۰ نفر رسید
فرماندارچرداول گفت; از ابتدای شیوع ویروس کرونا تا31 تیر ماه 99تعداد280 نفر مبتلا و13مورد فوتی کرونادراین شهرستان داشته ایم .

الیاس فتاحی در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار برنا اظهار کرد:  از ابتدای تیر ماه تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان چرداول افزایش یافته و این موجب شد طی چند روز گذشته آژیر اعلام وضعیت قرمز در شهرستان به صدا در بیاید.

رییس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای شهرستان با بیان اینکه  از زمان شیوع کرونا 31 جلسه توسط ستاد کرونای شهرستان برگزارگردیده گفت:دراین جلسات کلیه مصوباتی که در خصوص فاصله گذاری اجتماعی ومقابله با بیماری کرونا تصویب شده وتوسط دستگاهای ذیربط اجراء ونقش مهمی در پیشگیری کرونادر سطح شهرستان داشته است.

فتاحی به تشدید نظارت‌ها در اجرای مصوبات ستاد پرداخت و ادامه داد: بصورت مداوم، مستمر و روزانه کارشناسان فرمانداری جهت نظارت بر اجرای کامل مصوبات ستاد پیشگیری در سطح شهر حضور دارند و انتظار این است همه ادارات سطح شهرستان همچون روزهای اول همدل و همراه باشند.

فرماندار چرداول افزود: ستاد کرونای شهرستان با اتخاذ برنامه ریزی لازم در خصوص اختیارات لازم به بخشداران والخصوص دهیاران روستاها در زمینه همکاری با سازمانهای مردم نهاد وسایر مراجع بصورت مستقل برای اطلاع رسانی ,آگاهی بخشی به مردم وهمچنین ضدعفونی وگندزدایی معابر روستاها وپخش ماسک ومواد ضدعفونی در بین مردم نقش بسیار مهمی در زمینه پیشگیری ومقابله با این ویروس کشنده ایفاء نموده است

او افزود:در راستای اتخاذ راهکارهای اصولی وبرنامه ریزی شده در سطح شهرستان به تناسب جمعیت وگستردگی شهرستان کمترین آمار مبتلایان وفوتی نسبت به سایر شهرستانهای سطح استان داشته ایم .

اومهمترین راهکار در پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را ماسک عنوان کرد و نقش رسانه‌ها در این خصوص را ارزنده خواند و گفت: بواسطه اطلاع‌رسانی‌های صورت گرفته، خوشبختانه استفاده از ماسک در سطح شهر افزایش چشمگیری داشته است و بایستی در بین تمامی مردم استفاده از ماسک نهادینه گردد.

او گفت : بیماری کرونا مشکلات بزرگی را برای اقشار مختلف جامعه به وجود اورده است و این وظیفه همگی است که با همدلی و همیاری با این بیماری مقابله نماییم لذا برای مقابله نیازمند ایجاد محدودیت هایی هستیم و تصمیماتی ک در این خصوص گرفته می شود در راستای تصمیمات اتخاذ شده ستاد ملی مبارزه با کرونا کشور می باشد

فتاحی در ادامه با اشاره به اینکه رزمایش کمک مومنانه در شهرستان چرداول مانند سایر نقاط کشور در حال اجرا است، بیان کرد: با تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر کمک مومنانه به اقشار کم درآمد  در ایام کرونایی بسته‌های حمایتی و معیشتی با مشارکت امام جمعه,سپاه,کمیته امداد,نیروی انتظامی,بسیج و خیرین شهرستان چرداول توزیع گردیده است .

رییس ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای شهرستان با بیان اینکه بیماری کرونا بر معیشت مردم تاثیر گذاشته گفت : علاوه بر تاثیر بیماری کرونا بر معیشت مردم ، استکبار جهانی نیز با مشکلاتی که برای کشور به وجود اورده بر مشکلات مردم افزوده شده است که برای برون رفت از این مشکلات نیازمند همدلی و همیاری هستیم

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز