مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام

مصرف آب در ایلام در وضعیت هشدار قراردارد

۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۸:۱۳:۴۲
کد خبر: ۱۰۳۳۸۶۷
مصرف آب در ایلام در وضعیت هشدار قراردارد
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام گفت: مصرف آب در استان بویژه شهر ایلام در وضعیت قرمز قرار دارد ومردم باید در مصرف آب مراعات کنند

 به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام :نورالله تیموری اظهار داشت: با توجه به ورود توده هوای گرم به استان و مصرف بیش از حد آب توسط شهروندان و همچنین تاثیر شیوع کرونا؛ در مقایسه با سال گذشته مصرف آب ۳۰ درصد افزایش داشته که این موضوع نگرانی زیادی را بوجود آورده است.

او افزود: در حال حاضر آب شرب شهر ایلام از دو منبع(سد ایلام و چشمه های گل گل) تامین می گردد که بصورت ۲۴ساعته با حداکثر ظرفیت در حال پمپاژ آب به داخل شهر ایلام هستیم ولی متاسفانه به دلیل افزایش مصرف آب نسبت به سنوات قبل به دلیل ویروس منحوس کرونا، عدم توجه به مقوله صرفه جویی، استفاده از آب شرب برای فضای سبز شهری و فرسودگی شبکه داخلی؛ شرایط شهر ایلام را به سمت تصمیم گیری ناخواسته در جهت جیره بندی پیش می برد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام یادآور شد: از همشهریان عزیز عاجزانه تقاضای بذل توجه ویژه به مقوله صرفه جویی و عدم اسراف در مصرف آب شرب برای شستشوی حیاط، کوچه و خیابان توسط بعضی از مردم شریف هستیم.

تیموری خاطرنشان ساخت: در این راستا شرکت آب و فاضلاب استان ایلام پیگیری لازم برای ایجاد خط کمکی از سد ایلام و ایجاد منابع جدید را در دستور کار خود دارد ولی این موضوع تا در فاز اجرایی و بهره برداری قرار گیرد، به حداقل دو سال زمان نیاز دارد.

او تصریح کرد: بهترین راه برای عبور از شرایط کنونی فقط ودفقط صرفه جویی و عدم استفاده از آب شرب برای کارهای غیرضرور مانند شستشوی حیاط، کوچه، خیابان و ماشین هست که انشاالله با همراهی مردم عزیز و شریف شهرمان از اوج گرما و پیک مصرف عبور خواهیم کرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام در پایان تاکید کرد: از تک تک عزیزان و بزرگوانی که در طول شبانه روز با افت فشار و یا قطعی آب مواجه می شوند، عذرخواهی نموده و بابت صبر و شکیبایی شان سپاسگزاریم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز