یک کشته حاصل تصادف یک دستگاه کامیون باری اف ام با کمپرسی مان در ایلام

۱۳۹۹/۰۵/۰۳ - ۱۸:۱۲:۵۰
کد خبر: ۱۰۳۳۸۷۰
یک کشته حاصل تصادف یک دستگاه کامیون باری اف ام با کمپرسی مان در ایلام
رئیس پلیس راه استان ایلام از برخورد یک دستگاه کامیون باری اف ام با یک دستگاه کمپرسی مان خبر داد و گفت: بر اثر این حادثه یک نفر کشته شد.

سرهنگ "رضا همتی زاده" در گفت و گو با باخبرنگار برنا با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی تماس‌های مردمی با فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر برخورد ۲ دستگاه خودرو در محور کارزان به سرابله ، بلافاصله کارشناسان پلیس راه به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران پلیس راه در محل مشخص شد یکدستگاه کامیون باری اف ام و یک دستگاه کامیون کمپرسی مان حاوی سیمان در محور کارزان به سرابله به علت عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از جانب کامیون اف ام رخ داده است.

سرهنگ همتی زاده  با بیان اینکه علت این حادثه توسط کارشناسان پلیس راه عدم توجه به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی از جانب کامیون اف ام گزارش شده است گفت:راننده این خودرو پس از انتقال به بیمارستان و به علت شدت جراحات وارده کشته می شود.

رئیس پلیس راه استان ایلام با بیان اینکه محورهای مواصلاتی استان کوهستانی و پر پیچ و خم است، گفت: رانندگان برای تردد در این محورها نیازمند هوشیاری کامل و توجه ویژه به قوانین راهنمایی و رانندگی هستند.

 

نظر شما