برداشت غیر مجاز ۶۰ میلیون ریالی از حساب پدر

۱۳۹۹/۰۵/۰۴ - ۱۰:۳۰:۴۲
کد خبر: ۱۰۳۴۰۴۵
برداشت غیر مجاز ۶۰ میلیون ریالی از حساب پدر
رئیس پلیس فتا ایلام از شناسایی عامل برداشت غیرمجاز از حساب بانکی یکی از شهروندان خبر داد .

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام  ؛ سرهنگ "علی جمالی" اظهار داشت: پیرو شکایت یکی از شهروندان مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی وی به صورت اینترنتی پرونده‌ای در این پلیس تشکیل شد.

وی افزود: با تحقیقات اولیه و بررسی مستندات مشخص شد، طی چندین مرحله مبلغ ۶۰ میلیون ریال از حساب بانکی وی به صورت غیرمجاز برداشت شده است که موضوع جهت بررسی در دستور کار کارشناسان این پلیس قرار گرفت.

سرهنگ جمالی تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیسی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی متهم با هویت معلوم که پسر شاکی بود شناسایی و پس از پذیرفتن جرم ارتکابی، پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

وی تاکید کرد: شهروندان در نظر داشته باشند که اطلاعات حساب بانکی جزء اطلاعات خصوصی هر شخصی می‌باشد و به منظور پیشگیری و جلوگیری از وقوع هرگونه جرایم اینترنتی، لازم است افراد در حفظ و نگهداری کارت‌های بانکی و اطلاعات آن جدیت داشته باشند و از در اختیار قرار دادن آن به دیگران خودداری کنند.

رئیس پلیس فتا از عموم مردم خواست: در صورت مواجهه با هرگونه جرایم رایانه‌ای، موضوع را سریعاً از طریق وب سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.ir بخش گزارشات مردمی به همکاران ما اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز