آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در ایلام

۱۳۹۹/۰۵/۱۱ - ۱۵:۲۸:۳۰
کد خبر: ۱۰۳۷۸۵۴
آغاز مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در ایلام
رزمایش کمک مومنانه از عید قربان در ایلام با محور جمع آوری کمک‌های مردمی ، هم افزایی با نهاد‌ها و دستگاه‌های استانی ، تهیه بسته‌های معیشتی و بسته‌های لوزام التحریر دانش آموزان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام :فرمانده سپاه امیرالمومنین استان گفت : مرحله دوم کمک مومنانه از عید قربان آغاز شده است و در این مرحله در سه مقطع زمانی با استفاده از توان پایگاه‌های مقاومت ، حوزه ها ، بسیج خیران ، ادارات و نهاد‌ها اجرا خواهد شد.
سردار شاکرمی با تشریح افدامات سپاه امیرالمومنین استان در اجرای موفق مرحله اول رزمایش افزود : رزمایش موفق و اثربخش کمک مومنانه در مرحله اول حماسه و موج امید و عزت را در جامعه آفرید.

وی اضافه کرد : اجرای موفق رزمایش مومنانه رضایت مقام معظم رهبری (مدظله) را به همراه داشت و در استان ایلام نیز با همت مردم بیش از ۴۲ هزار بسته معیشتی در بین خانواده‌های آسیب دیده از ویروس کرونا توزیع شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین استان گفت :  این حرکت خداپسندانه موجب همدلی در بین آحاد مردم شد و در نظر است تا در بستر زمانی پیش رو و با بهره مندی از ظرفیت معنوی مناسبت‌های مذهبی ، مرحله دوم رزمایش با عنوان "نهضت کمک مومنانه" برگزار شود.

خیران و مردم نیکوکار می‌توانند کمک‌های غیر نقدی را به پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت تحویل و مبالغ نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۷۰۱۰۰۳۹۱۶۶ و یا شماره حساب ۳۸۱۰۳۵۱۱۵۰۲۰۲۰۱ باعنوان "جذب و هدایت کمک‌های مردمی سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام " واریز نمایند.

 

نظر شما