استاندار ایلام:

ارتباط با مردم در هر شرایطی مهمترین اولویت مسئولان در استان است

۱۳۹۹/۰۵/۱۲ - ۱۳:۱۹:۲۵
کد خبر: ۱۰۳۸۳۰۵
ارتباط با مردم در هر شرایطی مهمترین اولویت مسئولان در استان است
استاندار ایلام گفت :ارتباط با مردم در هر شرایطی مهمترین اولویت هر مسئولی است و در این شرایط که بحث بیماری کرونا هست ارتباط مردم با مسئولان از طریق سامانه سامد یک فرصت مغتنم است که همه بایست از آن استفاده کنند

به گزارش برنا از ایلام ؛ سلیمانی دشتکی در حاشیه ارتباطات مردمی  با اشاره به این موضوع که قبلا بصورت ماهیانه جهت ارتباط با مردم در سامانه سامد حضور یافته است، اضافه کرد: درگذشته هر هفته یک مدیر در سامانه سامد حضور می یافت و پاسخگوی سئوالات مردم می شد اما امروز به خاطر بحث کرونا هر روز مدیران استانی در این سامانه حضور می یابند و با مردم ارتباط برقرار می کنند. 

سلیمانی دشتکی در ادامه گفت: در حال حاضر بیشتر تقاضاهای مردمی موضوعات اجتماعی و مالی چون تقاضای وام، امهال اقساط وام ها، مشکل استخدام، کارهای عمرانی، درخواست های مالی و کمک ها و ... بوده که در این راستا و در لحظه با مدیران مربوطه ارتباط برقرار شد و مسائل پیگیری گردید.

اوافزود: مدیران نباید در این شرایط ارتباط خود را با مردم قطع کنند و در این رابطه می بایست با هماهنگی با دفتر بازرسی در سامانه سامد حضور یابند و پاسخگوی مسائل و مشکلات مردم باشند.

گفتنی است در این ارتباط مردمی که با استقبال بالای مردم مواجه شد استاندار ایلام موفق شد ظرف ۲ ساعت و ربع با بیش از ۴۵ نفر از شهروندان ارتباط برقرار کند و پاسخگوی مسائل و مشکلات آنان باشد.

 

 

نظر شما