مدیرکل بنیاد شهید وامور ایثارگران ایلام بیان کرد:

وجود ۳۳۷ آزاده جنگ دفاع مقدس در ایلام

۱۳۹۹/۰۵/۲۶ - ۱۳:۴۸:۵۰
کد خبر: ۱۰۴۴۷۲۲
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: آزادگان سرمایه‌های کشور هستند؛ بنابراین دیدار و تجلیل از این عزیزان کمترین کاری است که ما مسوولان می‌توانیم در برابر حماسه‌های عظیم و به‌ یادماندنی آنان انجام دهیم

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ،تولیده با اعلام این خبر افزود: استان ایلام در دوران ۸ سال دفاع مقدس ۳۳۷ آزاده تقدیم آرمان‌های نظام و انقلاب اسلامی کرده است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اظهار کرد: با توجه به شرایط و شیوع ویروس کرونا، ویژه برنامه‌های گرامیداشت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، در سال جاری با محوریت فضای مجازی برگزار می‌شود.

تولیده بیان داشت: در این راستا مراسمی در فضای مجازی با کمک رسانه‌ها و مشابه یادواره مجازی گرامیداشت شهدای ملکشاهی، ایوان و زرنه برگزار می‌شود و در این بین از ظرفیت فضای مجازی برای شناساندن و معرفی آزادگان، بیان خاطرات و سختی‌های دوران اسارت آزادگان استفاده خواهیم کرد.

وی ادامه داد: حضور در برنامه زنده تلویزیون و بیان خاطرات آزادگان از طریق شبکه استانی سیما، حضور در برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی، تقدیر از آزادگان در تمام شهرستان‌های استان و راه اندازی پویش تجلیل از آزادگان در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی با کمک و همراهی اصحاب رسانه استان از دیگر فعالیت‌های این بنیاد در سالروز بازگشت آزادگان به کشور است.

تولیده با اشاره به برگزاری کنگره الماس‌های درخشان در سطح کشور، ابراز کرد: این برنامه به صورت ویدیو کنفرانس با حضور ریاست محترم سازمان بیناد شهید و امور ایثارگران کشور و مسوولان استانی در سطح استان به منظور از تجلیل از آزادگان استان برگزار می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز