در اولین روز از هفته دولت صورت گرفت:

دیدار اعضای شورای تامین استان با استاندار ایلام/ تقدیر از زحمات و تلاش های نماینده عالی دولت در استان

۱۳۹۹/۰۶/۰۲ - ۱۵:۰۷:۵۱
کد خبر: ۱۰۴۸۲۹۹
دیدار اعضای شورای تامین استان با استاندار ایلام/ تقدیر از زحمات و تلاش های نماینده عالی دولت در استان
صبح امروز یکشنبه ۲ شهریور ماه همزمان با آغاز هفته دولت اعضای شورای تامین استان با قاسم سلیمانی‌دشتکی استاندار ایلام دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش برنا از روابط عمومی استانداری ,در این دیدار اعضا ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای دولت به ویژه شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت از خدمات و تلاش های دولتمردان به ویژه نماینده عالی دولت در استان در طول یک سال گذشته تقدیر و تشکر کردند.

استاندار ایلام در این دیدار ضمن تسلیت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری شهادت جانگداز سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین علیه السلام و تشکر از حضور اعضای شورای تامین، هفته دولت را گرامی داشت و گفت: این هفته فرصت مغتنمی برای تجدید پیمان با آرمان های امام راحل (ره) و شهدا و تداوم راه شهیدان بزرگوار رجایی و باهنر است و امیدواریم همه در این مسیر خطیر و در این برهه زمانی حساس موفق و سربلند باشیم. 

وی مسیر خدمتگذاری را تنها از کانال وحدت و همدلی قابل دستیابی دانست و گفت: امروز وحدت و همدلی کم نظیری در استان وجود دارد و در این میان نقش نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام و اعضای شورای تامین و همراهی مردم در امور مختلف بی بدیل بوده است و جا دارد به خاطر این همراهی و همدلی از همه تقدیر و تشکر نمایم.

سلیمانی دشتکی در ادامه وحدت و همدلی موجود در استان را مدلی ارزشمند برای ارائه به کشور دانست و گفت: در حوادث مختلف سیل و زلزله و قضیه سهمیه بندی بنزین و برگزاری مراسم اربعین ما شاهد وحدت و  همگرایی بین مردم و مسئولان بودیم و بسیار نتیجه بخش و اثرگذار بود و لازم است این تجربیات ارزشمند در سطح ملی ارائه و استفاده شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز