سرپرست پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان ایلام خبر دادد:

رفع تصرف ۶ میلیاردی از اراضی ملی در ایلام

۱۳۹۹/۰۶/۰۵ - ۲۰:۱۷:۲۸
کد خبر: ۱۰۵۰۱۲۹
رفع تصرف ۶ میلیاردی از اراضی ملی در ایلام
سرپرست پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان ایلام، از رفع تصرف ۲۰۰ متر مربع از ارضی ملی به ارزش ۶ میلیارد ریال در ایلام خبر داد.

به گزارش برنا از ایلام; سرهنگ "مهدی کیانی"  اظهار داشت: در راستای پیشگیری و مقابله با زمین خواری و تصرف غیر قانونی اراضی ملی، طرح مقابله با پدیده زمین خواری در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قرار گرفت.

وی افزد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با انجام تحقیقات و بررسی اسناد و مدارک و استعلامات لازم از ادارات ذیربط یک فقره زمین خواری را در داخل شهر ایلام کشف کردند.
سرهنگ کیانی با بیان اینکه حفظ و حراست از بیت المال و اراضی ملی از اولویت‌ها و ماموریت‌های پلیس امنیت اقتصادی است، خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی مرجع قضائی ۲۰۰ متر مربع از اراضی ملی را به ارزش ۶ میلیارد ریال از چنگال زمین خواران آزاد کردند.

سرپرست پلیس امنیت اقتصادی انتظامی استان با اشاره به اینکه در این راستا یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شد، گفت:مبارزه با زمین خواری در دستور کار این پلیس قرار داشته وشهروندان در صورت مشاهده هرگونه فعالیت افراد در زمینه تصرف سرمایه ملی، موضوع را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز