مدیرکل ورزش و جوانان ایلام:

فعالیت باشگاه ورزشی در استان منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است

۱۳۹۹/۰۶/۱۰ - ۱۵:۱۱:۵۸
کد خبر: ۱۰۵۱۶۱۹
فعالیت باشگاه ورزشی در استان منوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی است
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام از فعالیت ۳۲ باشگاه‌ ورزشی استان در شرایط موجود کرونایی خبر داد و گفت: شرط فعالیت اماکن ورزشی در ایلام رعایت پروتکل‌های بهداشتی است

به گزارش برنا ایلام ؛مظفر علی‌شائی در گفت‌ وگو با برنا اظهار داشت: توقف فعالیت 6 ماهه باشگاه‌های ورزشی استان ایلام، خسارت فراوانی به صاحبان این اماکن وارد کرده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: به جهت برطرف‌کردن مشکلات باشگاه‌داران و با رعایت مفاد دستورالعمل شماره 16 ستاد کرونا؛ مجوز فعالیت 32 باشگاه در استان داده شده است.

وی در پاسخ به این سؤال که سایر باشگاه‌های استان ایلام چه زمان می‌توانند فعالیت خود را آغاز کنند گفت: شرط آغاز فعالیت سایر باشگاه‌های استان ایلام، بازدید مشترک اداره کل ورزش و جوانان و دانشگاه علوم پزشکی و تأییدیه گروه بازرسی است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام به باشگاه‌های مجوز‌دار فعالیت اشاره کرد و گفت: انتخاب و اجازه فعالیت به باشگاه‌های تائید شده به نحوی است که تمامی مناطق استان از امکان فعالیت ورزشی در این اماکن برخوردار باشند.

فعالیت 30 هزار ورزشکار و 342 باشگاه ورزشی در استان ایلام ظرفیت مناسب و مورد اشاره مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام است. وی گفت: به جهت آموزش و مقابله با کرونا ویروس، اقدامات آموزشی این تعداد افراد در قطع زنجیره کرونا ویروس انجام‌ شده است.

وی خاطرنشان کرد: در اماکن ورزشی مجوز دار رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی به‌دقت لحاظ می‌شود و روزانه گروه بازرسی بر این باشگاه‌ها نظارت جدی دارند.

علی‌شائی از شهروندان ایلامی خواست و گفت: مردم هرگونه نقض پروتکل‌ها در اماکن ورزشی فعال را به اداره کل گزارش کنند تا برخورد بایسته انجام شود.

 

 
 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز