ریس پلیس راه استان:

‍ حمل و نقل هرگونه مواد خطرناک تابع قانون و مقررات وزارت راه و شهرسازی است

۱۳۹۹/۰۶/۱۵ - ۱۷:۲۴:۱۹
کد خبر: ۱۰۵۳۹۴۷
‍ حمل و نقل هرگونه مواد خطرناک تابع قانون و مقررات وزارت راه و شهرسازی  است
رئیس پلیس راه استان ایلام در خصوص حادثه انفجار کپسول حاوی گاز کولر در روستای زنجیره علیا شهرستان سرابله گفت: حمل و نقل هرگونه مواد خطرناک تابع قانون و مقررات وزارت راه و شهرسازی است.

سرهنگ "رضا همتی زاده" در گفت و گو با خبرنگار برنا، اظهار داشت: پیرو حادثه انفجار کپسول حاوی گاز کلر به استحضار مردم شریف استان می رساند ، حمل و نقل هرگونه مواد خطرناک تابع قانون و مقررات وزارت راه و شهرسازی و آیین نامه حمل و نقل مواد خطرناک بوده و بایستی با استفاده از وسایل نقلیه ویژه انجام گردد .

وی افزود : در این خصوص هرگونه مسئولیتی متوجه دستگاه متولی حمل و نقل این مواد ( گازکلر) بوده و با توجه به اینکه خودرو و بار آن در حاشیه منازل مسکونی به صورت پارک بوده لذا در این خصوص هیچگونه مسئولیتی متوجه پلیس راه نبوده و اتفاق مذکور یک حادثه و مشمول مصادیق تصادفات رانندگی نیست.

رئیس پلیس راه استان ایلام خاطرنشان کرد: از رانندگان مواد سوختی و حامل مواد خطرناک درخواست داریم نسبت به ایمنی خودرو و محموله آن توجه داشته و کار انتقال آن به مقصد را سریعتر انجام دهند و از پارک وسیله نقلیه خود در مناطق مسکونی خودداری کرده و با گماردن نگهبان ، آن را در حاشیه شهر و روستا تا انتقال به مقصد نهایی پارک کنند.

 

با ما همراه باشید در

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز