افتتاح کارخانه آسفالت خوش آبراه در روستای چم کبود شهرستان آبدانان

۱۳۹۹/۰۶/۱۸ - ۱۰:۰۶:۳۹
کد خبر: ۱۰۵۵۲۲۲
افتتاح  کارخانه آسفالت خوش آبراه در روستای چم کبود شهرستان آبدانان
با حمایت صندوق کار آفرین استان کارخانه آسفالت خوش آبراه در روستای چم کبود شهرستان آبدانان با اعتباری بالغ بر 750 میلیون تومان به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از روابط عمومی صندوق کارآفرینی امید استان ایلام در مورخ 99/6/16 با حضور عزت پور مدیر صندوق استان، مرادحاصلی فرماندار آبدانان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی کارخانه آسفالت شرکت خوش آبراه در روستای چم کبود با حمایت صندوق کارآفرینی امیداستان ایلام با اعتبار 7/500 میلیارد ریال و ایجاد اشتغال برای 10 نفر افتتاح گردید.

در حاشیه این مراسیم عزت پور مدیر صندوق کارآفرینی امید استان ضمن خوش آمدگویی به مهمانان، با تشریح رویکردهای جاری صندوق کارآفرینی امید در حمایت از کسب وکارهای خرد وکوچک و همچنین حمایت کارآفرینان روستایی و عشایری، گزارشی از تسهیلات قرض الحسنه اشتغال روستایی پرداخت شده توسط صندوق استان را بیان کرد.

عزت پور افزود: صندوق کارآفرینی امید با حمایت از کسب وکارهای خرد وکوچک و بنگاههای زودبازده در روستاها ومناطق محروم باعث مهاجرت معکوس و افزایش رونق اقتصادی این مناطق و ایجاد اشتغال پایدار برای تعداد کثیری از ساکنین روستاها شده است.

مرادحاصلی فرماندار شهرستان آبدانان با تقدیر و تشکر از اقدامات و خدمات صندوق استان در شهرستان آبدانان، خواستار افزایش بیش از پیش حمایت های مالی صندوق کارآفرینی امید از جوانان وکارآفرینان روستایی این شهرستان شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز