استاندار ایلام؛

رئیس مجلس به ایلام سفر می کند

۱۳۹۹/۰۶/۲۰ - ۱۴:۳۰:۲۷
کد خبر: ۱۰۵۶۵۷۲
رئیس مجلس به ایلام سفر می کند
استاندارایلام گفت:رییس مجلس شورای اسلامی درآینده ای نزدیک به استان ایلام سفرمی کند.

به گزارش برنااز ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی صبح امروز پنجشنبه در دیدار تعدادی از نمایندگان عضو کمیسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام ضمن عرض خیرمقدم و تشکر از حضور آنان در استان گفت: قرار بود ۵ نفر از نمایندگان مجلس در کمسیون های پنجگانه مجلس به ایلام سفر کنند که در این بین آقای حیدری از کمسیون امنیت ملی به خاطر مشکلی که پیش آمد نتوانستند به استان تشریف بیاورند، اما امروز میزبان جناب اقای شریعتی نماینده عضو کمسیون انرژی، جناب آقای دکتر توانگر عضو  کمسیون اقتصادی، سرکار خانم رفیعی عضور کمسیون کشاورزی و سرکار خانم پاشایی عضو کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی هستیم و البته‌ از دولت هم جناب اقای مهندس مرادی معاون وزیر و آب نیر و از دوستان برنامه و بودجه نیز تشریف آورده اند. 

 

استاندار ایلام در ادامه از حضور رئیس مجلس در استان در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: انشاءالله در هفته های بعدی میزبان یکی از نواب مجلس و در ادامه میزبان رییس مجلس شورای اسلامی خواهیم بود.

 اوادامه داد: در این دید و بازدیدها اگر نمایندگان محترم مجلس به مشکلات استان اشراف پیدا کنند قطعا می توانند ما را در برطرف کردن آنها کمک و یاری نمایند.

سلیمانی‌دشتکی در ادامه به ایثارگری و مجاهدت ایلامیان در ۸ سال جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: در ۸ سال دفاع مقدس استان ایلام با ۳ هزار شهید و ۱۲ هزار جانباز و در مجموع ۵ درصد ایثارگری با اختلاف زیاد رتبه اول ایثارگری را در کشور دارد.

وی با اشاره به این مطلب که عمق نوار مرزی استان بطور متوسط ۵۰ کیلومتر و طول آن ۴۳۰ کلیومتر است، گفت: در ۸ سال جنگ تحمیلی استان ۲۴ ساعته زیر آتش و بمباران دشمن بود.

وی افزود: عادت چادرنشینی امروز مردم ایلام به روزهای جنگ و مقاومت برمی گردد، آنها در آن روزهای سخت ایستادگی کردند مهاجرت نکردند.

استاندار ایلام در ادامه گفت: به واسطه ۸ سال جنگ تحمیلی که عملا فرصت عمران و سازندگی در استان نبود امروز ایلام نیازمند توجه و کمک است البته در این بین نظام و دولت خدمات‌ ارزشمندی برای استان انجام داده است.

وی ابراز امیدواری کرد که حضور نمایندگان در استان باعث خیر و برکت برای استان شود، اضافه کرد: برای بیان مشکلات استان در سطح مجلس بخصوص برای بودجه ریزی سال ۱۴۰۰ که الان مقدمات آن شروع شده است این دید و بازدید های نمایندگان حائز اهمیت است.

استاندار ایلام در پایان ضمن تشکر از حضور نمایندگان کمسیون های تخصصی مجلس شورای اسلامی در استان گفت: از دکتر فلاحی که بانی این کار بود و همچنین از بسطامی که در این کار حمایت کرد تا امروز مردم شریف استان میزبان نمایندگان مجلس باشند، تشکر می کنم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز