رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان گفت؛

۹۰۰ نفر کار نظارت بر انتخابات حوزه دهلران را برعهده دارند

۱۳۹۹/۰۶/۲۱ - ۱۱:۵۲:۰۲
کد خبر: ۱۰۵۶۸۱۳
۹۰۰ نفر کار نظارت بر انتخابات حوزه دهلران را برعهده دارند
رییس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان ایلام گفت: ۹۰۰ نفر وظیفه نظارت بر دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، بدره و دره‌شهر را بر عهده دارند.

به گزارش برنا ازایلام؛یوسف امیدی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگاراناظهار داشت: ۲۰۷ شعبه اخذ رای در حوزه انتخابیه دهلران امروز محل دریافت آرای مردم است که در هر شعبه ۱۰ تا ۱۲ نفر شامل پنج تا هفت نفر عوامل اجرایی، سه نفر نیروی انتظامی و چهار نفر ناظر فرایند رای‌گیری از مردم را انجام می‌دهند.

وی افزود: علاوه بر این ۹۰۰ نفر، ۱۰ گروه بازرسی نیز در محل حوزه انتخابیه شهرستان دهلران مستقر شده‌اند که شامل ۲ گروه هیات بازرسی از ستاد انتخابات کل کشور، چهار گروه هیات نظارت از مرکز استان و چهار گروه هم هیات‌های نظارت شهرستان‌های حوزه انتخابیه دهلران است.

امیدی یادآور شد: در کنار عوامل اجرایی، نظارت و بازرسی ستاد انتخابات، نامزدهای انتخابات ۱۵۰ نفر را برای نظارت در شعب اخذ رای در حوزه انتخابیه دهلران معرفی کرده‌اند که این افراد به عنوان ناظر نامزد مد نظر خود در شعب اخذ رای مستقر هستند.

وی در مورد آموزش‌ها به این عوامل هم توضیح داد: بر اساس قانون عوامل اجرایی آموزش‌های لازم را فرا گرفته‌اند و هیات‌های نظارت شهرستان‌ها و بخش‌ها به تعداد سه نفر و نیز به ازای هر شعبه یک نفر سر ناظر که مسوولیت سرکشی به شعب را دارند و همچنین ناظران عادی شعب، آموزش‌های مورد نظر را دیده اند.

وی در مورد تعرفه و ملزومات رای‌گیری هم گفت: ۱۳۳ هزار نفر در حوزه انتخابیه، شرایط اخذ رای دارند و تعرفه به اندازه کافی به شعب اخذ رای داده شده است و ملزومات و تجهیزات مورد نیاز هم در اختیار شعب و فرمانداری‌ها قرار دارد

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز