فرمانده سپاه امیرالمومنین ایلام خبر داد:

همکاری سپاه و نیروی انتظامی ایلام در طرح برخورد با اراذل و اوباش

۱۳۹۹/۰۶/۲۳ - ۱۳:۰۶:۳۴
کد خبر: ۱۰۵۷۸۷۳
همکاری سپاه و نیروی انتظامی ایلام در طرح برخورد با اراذل و اوباش
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع)استان ایلام گفت: سپاه و بسیج در طرح برخورد با اراذل و اوباش به صورت تمام قد در کنار نیروی انتظامی است.

به گزارش خبرگزای برنا از ایلام، سردار جمال شاکرمی صبح یکشنبه در دیدار با مسئولان انتظامی استان اظهار کرد: امنیت مطلوب در تراز جمهوری اسلامی با مشارکت همه دستگاه‌ها و آحاد جامعه امکانپذیر است و ایجاد و گسترش امنیت موجب رشد و توسعه فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، علمی و اقتصادی می‌شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام افزود: اراذل و اوباش از افراد خطرناک و هنجارشکن در جامعه هستند و می‌طلبد در راستای رضایتمندی شهروندان با این افراد قانون‌شکن برخورد قاطع و قانونی صورت گیرد.

این مقام ارشد نظامی با بیان اینکه کارکنان نیروی انتظامی پیش قراولان برقراری امنیت در جامعه هستند، ادامه داد: سپاه و بسیج با تمام ظرفیت و تمام قد در طرح برخورد با اراذل و اوباش و همکاری با کارکنان پلیس استان از هیچ‌گونه تلاشی دریغ نخواهند کرد.

او تاکید کرد: تشکیل قرارگاه برخورد با اراذل و اوباش نوید بخش یک اقدام جدی خواهد بود و با رصد همه فضاهای پنهان و پیدا مربوط به این گروه خطرناک که مردم از اعمال مجرمانه آنها ناراحت و ناراضی هستند امنیتی مطلوب‌تر و در تراز جمهوری اسلامی رقم خواهد خورد.

اوخطاب به اراذل اوباش مبنی بر اینکه قبل از اجرای این طرح، خودشان دست از اعمال مجرمانه و هنجارشکن بکشند، تصریح کرد: نیروی انتظامی، سپاه، بسیج و مردم دست در دست هم، این افراد قانون گریز را در هر جا و مکانی که باشند دستگیر و در اختیار قانون قرار خواهند داد.

سردار شاکرمی با اشاره به اینکه این پدیده ناخوشایند با یک اقدام جدی و هماهنگ در جامعه برچیده خواهد شد، گفت: از امروز به بعد اراذل و اوباش فضای امنی در جامعه پیدا نخواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز