استاندار ایلام خبر داد:

جذب یک سوم اعتبارات تسهیلات کرونا در ایلام

۱۳۹۹/۰۶/۲۵ - ۱۰:۴۱:۵۷
کد خبر: ۱۰۵۸۳۹۶
جذب یک سوم اعتبارات تسهیلات کرونا در ایلام
استاندار ایلام گفت: یک سوم اعتبارات تسهیلات کرونا در ایلام جذب شده و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برای جذب کامل این تسهیلات تلاش کنند

به گزارش برنا از ایلام، قاسم سلیمانی‌دشتکی در نشست کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان از پیشگامی استان در پرداخت تسهیلات آسیب دیدگان کرونا خبر داد و افزود: اینجا لازم است از مجموعه تعاون، و مدیران دستگاه‌های اجرایی به خاطر تلاش خوبشان در راستای جذب این تسهیلات تشکر کرد، اما هنوز جای کار داریم چراکه تاکنون یک سوم اعتبارات جذب شده است.

وی در ادامه از فرمانداران خواست که به جد و به صورت متناظر جلسات شورای اشتغال و سرمایه گذاری را در شهرستان‌ها شکل دهند و برای جذب تسهیلات آسیب دیدگان از کرونا تسریع ایجاد کنند.

استاندار ایلام در بخش دوم صحبت‌های خود به انتخابات حوزه جنوبی استان اشاره کرد و گفت: معمولاً در انتخابات مرحله دوم تعداد شرکت کنندگان کم‌تر می‌شود اما در حوزه انتخابیه دهلران بیش ۴۲.۵ درصد مردم در این دوره از رقابت‌ها شرکت کردند و رتبه اول کشور را از بعد مشارکت همچون مرحله اول به خود اختصاص دادند و از این بابت از مردم خوب این مناطق، مجموعه عوامل و دست اندرکاران انتخابات و از رفتار معقول نامزدهای های این دوره تشکر می‌کنم.

وی با اشاره به اینکه رقابت‌های انتخاباتی در محیط‌های کوچک به خاطر بافت قومی و قبیله‌ای حساس می‌شود، اظهار کرد: خوشبختانه انتخابات در حوزه جنوبی استان با درایت مسئولان و دست اندار کاران بدون تنش و درگیری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی سالم امن و با مشارکت بالا برگزار شد.

مدیران تا حد امکان از تغییرات جلوگیری کنند

وی افزود: امیدوارم نماینده منتخب بتواند در چارچوب وظایف قانونی خود در امر قانونگذاری و تلاش برای پیگیری و رفع مشکلات مردم موفق و تأثیر گذار باشد.

سلیمانی‌دشتکی در بخش سوم صحبت خود با اشاره به یک سال آخر کار دولت گفت: در اوایل دولت یازدهم و دوازدهم تغییرات لازم صورت گرفت و تداوم این تغییرات در فرصت کم یک سال آخر دولت به صلاح نیست بلکه باید با تأکید بر ثبات مدیریتی باعث بالا بردن انگیزه برای کار و تلاش مضاعف در مدیران باشیم.

وی در ادامه ضمن اینکه از فرمانداران و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان خواست که تا حد امکان از تغییرات جلوگیری کنند، اظهار کرد: عدم تغییر در یکسال پایانی دولت دلایل مختلفی دارد.

استاندار ایلام در ادامه تاکید کرد: البته این بدان معنا نیست که مدیران کم کاری کنند و بی انگیزه باشند و ما بی تفاوت باشیم، چراکه عقیده داریم مدیری که حتی یک روز از عمر مدیریت او باقیمانده باشد، باید با قدرت کار کند.

وی افزود: اگر یک موقع مدیری کار نکند و در راستای وظایف خود در خدمت به مردم کوتاهی بکند حتی اگر یک روز از عمر مدیریتی او باقی مانده باشد، باید تغییر کند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز