توسط نیروی انتظامی ایلام;

شاه ماهی ناامنی در خوزستان و ایلام در دهلران دستگیر شد

۱۳۹۹/۰۶/۲۶ - ۱۳:۰۵:۱۰
کد خبر: ۱۰۵۹۴۶۴
شاه ماهی ناامنی در خوزستان و ایلام در دهلران دستگیر شد
فرمانده انتظامی ایلام با اشاره به دستگیری سرکرده باند اراذل و اوباش در ایلام، گفت: یکی از راهبردهای اصلی ناجا خصوصاً در ایلام، مقابله و مبارزه جدی با اراذل و اوباش شناسنامه‌دار است.

به گزارش برنا از ایلام ، سردار نورعلی یاری ظهر امروز چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه در چند روز گذشته یکی از سران اراذل و اوباش و کسی که در فضای مجازی و حقیقی قدرت نمایی می‌کرد و موجبات ناامنی و شرارت در استان خوزستان و شهرستان دهلران از توابع استان ایلام شده بود شناسایی و دستگیر شده است.

وی افزود: متهم که در این مناطق با اقدامات مجرمانه خود موجب وحشت مردم شده بود توسط همکاران تلاشگر در پلیس دهلران دستگیر و همراه با پرونده برای مطالبه به حق مردم تحویل مراجع قضایی شد.

یاری اضافه کرد: این مجرم یکی از کسانی بود که در منطقه عمومی دهلران و استان خوزستان در چند سال گذشته دست به شرارت و ترس و وحشت مردم می‌زد، خوشبختانه با یک اشراف اطلاعاتی و اقدام جهادی و انقلابی دستگیر و به دست قانون سپرده شد.

وی گفت: از دستگاه قضائی می‌خواهیم که این فرد را به سزای اعمال ننگینش برساند تا نویدی باشد برای مردم عزیز استان خوزستان و شهرستان دهلران و کل استان تا احساس امنیت و آرامش همیشگی را دوباره در این مناطق به خوبی لمس کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز