فرمانده سپاه استان ایلام بیان کرد:

۷۳۷ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در استان ایلام برگزار می شود/ ما قوی هستیم

۱۳۹۹/۰۶/۲۹ - ۱۳:۵۱:۳۱
کد خبر: ۱۰۶۰۶۳۶
۷۳۷ویژه برنامه هفته دفاع مقدس در استان ایلام برگزار می شود/ ما قوی هستیم
فرمانده سپاه استان ایلام گفت : به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از 737برنامه با "شعار ما قوی هستیم" در این استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام ;سردار شاکرمی در نشست خبری به مناسبت هفته دفاع مقدس شعار امسال را " ما قوی هستیم" اعلام کرد و گفت: هدف از برگزاری هفته دفاع مقدس  حفظ و نشر آثار و ارزش های دفاع مقدس، ترویج فرهنگ انقلابی و ولایت مداری، مقاومت ،ایثار، جهاد، شهادت و خودباوری دینی و ملی است

او افزود :دفاع مقدس یک مدل حقیقی فرهنگی، نظامی، اجتماعی، سیاسی و مدرسه‌ای بود که در آن فرماندهان بزرگی مانند سردار  شهید حاج قاسم سلیمانی ,باکری وهمت پرورش یافتند.

شاکرمی گفت: دفاع مقدس در ظاهر تهدیدی بود که دشمنان انقلاب به‌واسطه آن بتوانند کشور را در تنگنا قرار دهند اما با پیش گرفتن فرهنگ مقاومت، زمینه‌ای برای شکوفایی کشور در ابعاد مختلف فراهم شد.

او گفت: الان در دورانی هستیم شبیه به دوران دفاع  مقدس  وتجربیان ونیروهای انسانی دوران دفاع مقدس می توانند بعنوان الگوی عملی وبدون تردید برای برون رفت از مشکلات فعلی موثر باشند .

سردار شاکرمی تصریح کرد: از برکات دفاع مقدس این است که می‌توان از آن به‌عنوان الگویی برای آینده انقلاب خصوصاً در گام دوم انقلاب (برپایی تمدن نوین اسلامی) بهره‌مند شد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) در پایان گفت: نشر تفکر اینکه ما قوی هستیم پیام دارد و باید در ایام هفته دفاع مقدس به آن پرداخته شود .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز