فرمانده قرارگاه فرهنگی حضرت مهدی (عج) در گفتگو با برنا؛

پویش سفر عشق در آستانه اربعین حسینی در کشور برگزار می شود

۱۳۹۹/۰۶/۳۱ - ۱۰:۳۱:۰۲
کد خبر: ۱۰۶۱۴۹۶
پویش سفر عشق در آستانه اربعین حسینی در کشور برگزار می شود
فرمانده قرارگاه فرهنگی جهادی حضرت مهدی (عج) کشور از برگزاری پویش سفر عشق در آستانه اربعین حسینی خبر داد

مهرشاد سهیلی در گفتگو با برنا اظهارکرد: این پویش با مشارکت قرارگاه فرهنگی و جهادی حضرت مهدی (علیه السلام) و خیرین در جهت کمک به محرومان استانهای ایلام ، کرمان ، سیستان و بلوچستان ، همدان و لرستان در اربعین حسینی با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری در راستای کمک مومنانه برگزار می شود 

اوافزود: این طرح با هدف تامین بسته های مواد غذایی در روز اربعین حسینی با حفظ پروتکل های بهداشتی در مناطق محروم برگزار خواهد شد.

این فعال فرهنگی با بیان اینکه امروز هر کار فرهنگی باید پیوست اجتماعی داشته باشد اظهار داشت: رزمایش مواسات و کمک مومنانه اقدام فرهنگی گروه های جهادی با پیوست اجتماعی بود.

او ادامه داد: گروه های جهادی در این مدت ضمن شناسایی افراد نیازمند و کسانی که تاکنون نیازمند نبودند اما به دلیل شیوع کرونا و تعطیلی کسب و کار نیاز به حمایت دارند، حفظ آبرو و کرامت افراد را به عنوان یک اصل در دستور کار قرار داده‌اند.

سهیلی با بیان اینکه اقدامات این گونه باید در سایه مساجد و پایگاه های بسیج صورت گیرد گفت: در ارتباط با نحوه توزیع بسته‌های معیشتی با هر گونه اقدامی که آبروی مومنان را به خطر اندازد، مخالفیم.

او تاکید کرد: دستگاه‌ها اگر برای اعلام گزارش نیاز به تصویربرداری دارند باید در انتشار عکس‌ها کاملا حفظ آبروی مردم و مومنان را مد نظر داشته باشند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی حضرت مهدی (عج) گفت: ملت ایران مانند همیشه در این امتحان سخت هم پیروز شد در حالی که کشورهای مدعی تمدن و حامی حقوق بشر در مقابله با این ویروس به زانو درآمدند.

اویادآور شد: رزمایش مواسات اعلام همبستگی ملت ایران بود و خیرین و ملت ایران هم در این مدت ولایتمداری خود را با لبیک به خواسته مقام معظم رهبری بیش از پیش نشان دادند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی ۲۱ فروردین امسال در سخنرانی تلویزیونی به مناسبت ولادت امام زمان (عج) فرمودند: خوب است که در ماه مبارک رمضان یک رزمایش گسترده برای مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرا در جامعه شکل بگیرد و برای اثبات ارادتمان به امام زمان (عج) صحنه‌ها و جلوه‌هایی از جامعه مهدوی را که جامعه‌ای همراه با قسط، عدل، عزت، علم، برادری و همیاری است، به‌وجود آوریم.

 

نظر شما