فرمانده مرزبانی ناجا؛

مستندات جنگ در ایلام باعث محکومیت صدام در سازمان ملل شد

۱۳۹۹/۰۷/۰۳ - ۱۱:۵۸:۴۳
کد خبر: ۱۰۶۳۳۸۰
مستندات جنگ در ایلام باعث محکومیت صدام در سازمان ملل شد
فرمانده مرزبانی ناجا گفت: مستندات جنگ در استان ایلام باعث شد که صدام در سازمان ملل محکوم شود

به گزارش برناازایلام، سردار گودرزی فرمانده مرزبانی ناجادر نشست کارگروه ویژه مرز استان ضمن تشکر از مدیریت خوب استاندار ایلام در امور مرزی گفت: در جلسات مختلفی که در وزارت کشور برگزار می شود شاهد بوده ام که استاندار ایلام تمام قد از منافع مردم استان دفاع کرده است.

او با عنوان این مطلب که استان ایلام یکی از مهم ترین استان های کشور در دوران دفاع مقدس است، اضافه کرد: این دیار شهدای زیادی را در دفاع از ایران اسلامی تقدیم کرده است و امروز خوشحالم که استانداری متعهد چون سلیمانی دشتکی خدمتگذار این مردم است و اینجا لازم می دانم به خاطر حمایت های بسیار خوب ایشان در تامین  امنیت مرز تشکر کنم.

سردار گودزی با عنوان‌ این مطلب که ایلامیان در دوران جنگ تحمیلی سلحشورانه و مردانه در مقابل دشمن متجاوز ایستادند، اظهار داشت: اولین تجاوز دشمن به خاک کشور در این استان صورت گرفت و اولین پیروزی های جنگ نیز در این دیار اتفاق افتاد و جا دارد اینجا یادی از این مردم غیور و مرزدار بکنیم و از مجاهدت ها و فداکاری هایشان تشکر نمائیم.

وی ادامه داد: قبل از ۳۱ شهریور و شروع رسمی جنگ تحمیلی از فروردین سال ۵۸ عراق از منطقه تلخاب و تنگه حمام و ... جنگ را با گلوله باران پاسگاه های انتظامی شروع کرده بود که بر اثر آن ۷۴ نفر به شهادت می رسد و البته همین  مستندات در استان ایلام باعث شد که صدام در سازمان ملل محکوم شود.

اوافزود: در اینجا یاد می کنیم از تمامی شهدای دوران دفاع مقدس به ویژه شهدای این دیار مقاوم و مرز دار و بر روان پاک همه آنها درود می فرستیم.

فرمانده مرزبانی ناجا در بخش دیگری از صحبت خود با تاکید بر این مهم که کلیه مرزهای کشور در ایام اربعین بسته است، اظهار داشت: با اعلام دولت عراق و تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا همایش بزرگ اربعین امسال برگزار نمی شود.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز