افتتاح ۱۲ طرح اشتغالزایی با حمایت صندوق کارآفرینی مهر امید در ایلام

۱۳۹۹/۰۷/۱۵ - ۱۴:۳۸:۰۶
کد خبر: ۱۰۶۹۵۷۰
افتتاح ۱۲ طرح اشتغالزایی با حمایت صندوق کارآفرینی مهر امید در ایلام
بمناسبت روز ملی روستا و عشایر و از طریق ویدئو کنفرانس 12 طرح اشتغالزایی با حمایت صندوق کارآفرینی مهر و امید استان ایلام افتتاح شد.

به گزارش برنا از ایلام , فرزاد عزت پور مدیر صندوق کار آفرینی مهر امید استان ایلام اظهار داشت: صندوق کارآفرینی مهر امید نماد بارز اقتصاد مقاومتی در استان میباشد که با حمایت از کارآفرینان روستایی علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار در مناطق روستایی باعث رونق اقتصادی بیش از پیش برای ساکنین روستاها و همچنین سبب مهاجرت معکوس شده است.

او افزود: 12 طرح اشتغال روستایی مورد حمایت مالی صندوق کارآفرینی امید استان ایلام در حوزه صنعت،خدمات و کشاورزی در روستاهای استان با اعتبار نزدیک به 700 میلیون تومان و با ایجاد اشتغال برای 55 نفر در استان ایلام افتتاح شد.

در ادامه این مراسم، نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید طی ارتباط مستقیم از اردبیل با ریاست جمهوری بصورت ویدئو کنفرانس گزارشی از خدمات و اقدامات صندوق کارآفرینی امید در سراسر کشور در روستاها را بیان کرد.

گفتنی است؛ 37 هزار و700 طرح اشتغال روستایی در سراسرکشور، بصورت مستقیم و با حضور نوراله زاده مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید بصورت ویدئو کنفرانس ، مدیر صندوق استان و جمعی از پرسنل صندوق استان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

نظر شما