پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام به مناسبت هفته تربیت بدنی ورزش

۱۳۹۹/۰۷/۲۷ - ۱۰:۰۹:۰۲
کد خبر: ۱۰۷۴۳۳۴
پیام تبریک مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام به مناسبت هفته تربیت بدنی ورزش
مظفر علی شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در پیامی فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را تبریک گفت.

به گزارش برنا از  پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام ؛مظفر علی شائی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام در پیامی روز تربیت بدنی و ورزش را به حامیان و دست اندرکاران این عرصه تبریک گفت.

ایشان با اشاره به اینکه در دوران حاضر، زندگی ماشینی کاهش شدید فعالیت های بدنی را بدنبال داشته اذعان نمود که حفظ نعمت سلامتی از مسیر ورزش می گذرد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام ضمن خاطر نشان کردن این نکته که فعالیت منظم بدنی مناسب ترین روش برای پیشگیری از ابتلا به بیماری های ناشی از کم تحرکی است، بیان داشت: شیوع بیماری جهانی کرونا در سال جاری شاهدی بر نقش کلیدی فعالیت بدنی و آمادگی جسمانی در مبارزه با اینگونه بیماری هاست، چراکه برخورداری از سیستم ایمنی بالا عاملی ضروری در پیشگیری و مبارزه مذکور است و تاثیر فعالیت بدنی و ورزش در این زمینه بر متخصصان امر پوشیده نیست.
علی شائی آرزوی دیرین و علاقه قلبی خویش را داشتن جامعه ای پویا و با نشاط دانست که به مدد مشارکت و همکاری دستگاه های اجرای و مردم محقق می شود.
وی در پایان افزود : ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش از تمامی زحمات هیأت های ورزشی استان،همکاران تلاشگر ورزش و جوانان، قهرمانان، پیشکسوتان، داوران، مربیان و خبرنگاران دیداری و شنیداری تقدیر و تشکر می کنم و از درگاه خداوند منّان سلامتی، بهروزی و توفیقات همگان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش استان ایلام از درگاه باری حق تعالی مسئلت می نمایم .

مظفر علی شائی

مدیر کل ورزش و جوانان استان ایلام

 

 
 
 

 

 
نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز