رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام:

پالایشگاه گاز ایلام در خصوص مسائل و مشکلات جامعه ، موضعی مسئولانه دارد

۱۳۹۹/۰۷/۲۸ - ۱۳:۲۹:۴۵
کد خبر: ۱۰۷۵۱۶۹
پالایشگاه گاز ایلام  در خصوص مسائل و مشکلات جامعه ، موضعی مسئولانه دارد
رئیس روابط عمومی شرکت پالایش گاز ایلام از توزیع 400 بسته شامل ماسک و مواد ضد عفونی در بین اقشار نیازمند در شهر ایلام خبر داد و گفت:در راستای مسئولیت های اجتماعی و کمک به اقشار مردم آسیب دیده در اثر شیوع بیماری کرونا بیش از 400 بسته شامل مواد ضدعفونی وماسک ۵ عددی در شهر ایلام توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام : منوچهر کرمیان " با اشاره به اینکه این واحد صنعتی در خصوص مسائل و مشکلات جامعه ، موضعی فعالانه و مسئولانه دارد، افزود: این واحد صنعتی همزمان با انجام ماموریت های سازمانی، تلاش می کند در راستای مسئولیت های اجتماعی به مناطق کمتر توسعه یافته کمک کند و بر این اصل اعتقاد دارد که فعالیت موثر در این حوزه علاوه بر منشاء اثرگذاری مثبت در استان، باعث عمران و آبادی درشهر ایلام و روستاهای اطراف می شود.

وی با بیان اینکه از زمان شیوع بیماری منحوس کرونا تاکنون پالایشگاه گاز ایلام چندین بار به روستاهای اطراف ، شهر چوار و دانشگاه علوم پزشکی کمک های قابل توجهی نموده است، اظهار داشت:ارتقاء رضایتمندی جامعه به عنوان مهمترین هدف در حیطه مسئولیتهای اجتماعی شرکت، جزء برنامه های اصلی این واحد صنعتی می باشد .

رئیس روابط عمومی  شرکت پالایش گاز ایلام با اشاره به اینکه مسئولیت های اجتماعی می تواند با هدایت کسب و کار به شیوه اخلاقی و مسئولانه در بهره مندی و سود آوری شرکت تاثیر گذار باشد،تصریح کرد: مسئولیت اجتماعی از وجوه مهم اخلاق کسب و کار است که به نقش مثبت شرکت ها در حوزه اجتماعی اطراف خود می پردازد.

کرمیان خاطر نشان کرد: پالایشگاه گاز ایلام در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی برنامه های مدونی در دستور کار قرار داده که در صورت تامین اعتبار، در جامعه محلی هزینه خواهد نمود

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز